XXL Nutrition

tren gyno

Als je er ECHT mee zit: tamoxifen 40 mg ED voor 1 week, vervolgens verlagen naar 10 mg ED en dan aankijken hoe het verloopt.

• Topic Starter Topic Starter
Dus getxxl dat wat ik verteld had over het feit nolvadex tren gyno zou kunnen versterken klopt niet? Aangezien je me nolva adviseerd.

offtopic: Kuurtje ziet er wel lkkr uit.Wat zijn je resultaten hierbij tot dusver?
Grtz,

Beste leden ben ook
Begonnen met tren ace en test prop alleen ben bang voor die dyno en kan nergens letrzole
Vinden iemand enige typs.

Dus getxxl dat wat ik verteld had over het feit nolvadex tren gyno zou kunnen versterken klopt niet? Aangezien je me nolva adviseerd.

Had op 750 test 600 tren 600 bold ook beetje gyno.
Hoe kan je zeggen/weten dat het aan de tren zou liggen.
Ik ben 20mg Nolva gaan slikken pd, 2 weekies onder controlle.
Had letro liggen en toen ging iedereen uit ze stekker hier dat ik dat absoluut niet moest nemen.
Lees nu weer hele andere dingen.
Blijft soms maar vaag hier.

zoveel tren gyno topics opeens... net n week voor mijn tren kuur. lol :D

Tren verlaagt prolactine eerder, en ik moet nog steeds het eerste bloedrapport zien van iemand met een verhoogd serum prolactine concentratie gedurende gebruik van trenbolon.

Heb eens een bloedtest gedaan en hetzelfde ondervonden.
Toch zijn er heel veel mensen die van tren gyno krijgen en/of gaan lacteren terwijl ze hier normaal geen last van hebben. Wordt de gevoeligheid voor prolactine misschien verhoogd ipv prolactine zelf? (meen zoiets gelezen te hebben)

Terug
Naar boven