AndroidHealthClinic

Tren gyno

nimzz

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Beste leden ik gebruik op dit moment tren ace en test prop heb niet zoveel last van zweten ook raar, alleen ben bang voor die tren gyno ik heb nolva bij de hand. alleen las ik in big cat forum dat nolva het alleen erger maakt, nu is mijn vraag van waar kan ik femara/letro vinden iemand enige typs?? Ik kan het nergens vinden plz help mij!!!!!

beste leden als ik de deur uit loop ben ik altijd bang dat ik doodgeschoten wordt maar meestal als ik thuis kom dan ben ik niet doodgeschoten zijn jullie ook altijd bang voor iets wat helemaal niet hoeft te gebeuren plz help mij!!!!1!!11!!1ein.

als je opkomende gyno krijgt met tren eerst nolva, werkt dat niet aromasin, werkt dat niet dan je aan de thug-life hardcore oestrogenetics killahz gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben op zoek naar letro, altijd bij de hand hebben en voorbereid ervoor zijn snapje, maar
Nolva maakt het erger.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

En zeror weet jy miss hoe ik aan aromasin kan komen in mij stad iedereen zit alleen aan de stromba haha dus dat wordt lastig. En internet sites zijn ook niet te vertrouwen

beste leden als ik de deur uit loop ben ik altijd bang dat ik doodgeschoten wordt maar meestal als ik thuis kom dan ben ik niet doodgeschoten zijn jullie ook altijd bang voor iets wat helemaal niet hoeft te gebeuren plz help mij!!!!1!!11!!1ein.

als je opkomende gyno krijgt met tren eerst nolva, werkt dat niet aromasin, werkt dat niet dan je aan de thug-life hardcore oestrogenetics killahz gaan.

:roflol:

Kerel, Nolva met tren?? Ik zou er niet aan beginnen, word het 9 van de 10 keer alleen maar erger van.
Gebruik Arimidex 0.25mg per dag, Letro alleen gebruiken als het echt te erg word, maar dan ook stoppen met de kuur want heeft geen zin meer. Legt alles plat.

Kerel, Nolva met tren?? Ik zou er niet aan beginnen, word het 9 van de 10 keer alleen maar erger van.
Gebruik Arimidex 0.25mg per dag, Letro alleen gebruiken als het echt te erg word, maar dan ook stoppen met de kuur want heeft geen zin meer. Legt alles plat.

ikzelf heb nolva gebruikt tijdens tren, de gyno werd in ieder geval niet erger.

je kan wel gelijk aan die hardkeur sjit beginnen als arimi of aromasin of letro maar dan leg je zoals je zegt alles gelijk plat, zunde wa.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Ik ben op zoek naar letro, altijd bij de hand hebben en voorbereid ervoor zijn snapje, maar
Nolva maakt het erger.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

En zeror weet jy miss hoe ik aan aromasin kan komen in mij stad iedereen zit alleen aan de stromba haha dus dat wordt lastig. En internet sites zijn ook niet te vertrouwen

welke stad woon je.

ikzelf heb nolva gebruikt tijdens tren, de gyno werd in ieder geval niet erger.

je kan wel gelijk aan die hardkeur sjit beginnen als arimi of aromasin of letro maar dan leg je zoals je zegt alles gelijk plat, zunde wa.

Zeg ook 9 van de 10 keer.. Maar om mensen hier te gaan adviseren naast 19nor nolva te nemen vind ik niet verstandig.

Gewoon 0.5 ari nemen...geeft dit niet het gewenste effect overstappen op letro en kuur stoppen. Gyno van tren = kut (prolactine) dus direct op reageren als je last krijgt!

Beste leden ik gebruik op dit moment tren ace en test prop heb niet zoveel last van zweten ook raar, alleen ben bang voor die tren gyno ik heb nolva bij de hand. alleen las ik in big cat forum dat nolva het alleen erger maakt, nu is mijn vraag van waar kan ik femara/letro vinden iemand enige typs?? Ik kan het nergens vinden plz help mij!!!!!
WAAR beweert bigcat dat nolva een tren gyno erger maakt? Waar beweert bigcat sws dat er iets van een specifieke tren gyno is (waar dan verondersteld word dat er iets met prolactine zou spelen) Wil je aub met links komen? imo leg je BC dingen in de mond die hij niet of eerder tegenovergesteld bedoelt. ---------- Toegevoegd om 06:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:59 ----------
Maar om mensen hier te gaan adviseren naast 19nor nolva te nemen vind ik niet verstandig.
Motiveer pls!

Laatst bewerkt:
Prolactine gyno... Tren veroorzaakt geen prolactine gyno.

En toch zijn er genoeg mensen die van tren gyno krijgen en/of gaan lacteren, terwijl ze dit met bv test only niet hebben. Tren verhoogt dan wel prolactine zelf niet, maar men krijgt er wel prolactine sides van.

En gaat t3 gebruik dat tegen?
Of was dat een fabeltje

zou ook willen weten waarom geen nolva... enige wat je hierover leest is 100 broscience.

Bedoel je dat Big Cat dat gezegd heeft? Want nu weet ik vrij goed welke mening hij is aangedaan omtrent gyno, en ik zit wat dat betreft ook volledig op 1 lijn met hem, maar ik betwijfel ten zeerste, nee sterker nog, ik weet zeker dat hij dat nooit gezegd heeft.

zou ook willen weten waarom geen nolva... enige wat je hierover leest is 100 broscience.
Iets met up-regulatie van de PR in een MCF-7 kweekje (of een andere kankercellijn) met toevoeging van tamoxifen. Ofzo. Iets onzinnigs iig.

En toch zijn er genoeg mensen die van tren gyno krijgen en/of gaan lacteren, terwijl ze dit met bv test only niet hebben. Tren verhoogt dan wel prolactine zelf niet, maar men krijgt er wel prolactine sides van.
Ik kan me herinneren dat er een studie was die aantoonde dat AAS vrij potent waren in up-regulatie van oxytocine. Oxytocine stimuleert de toeschietreflex, i.e. lactatie. Dan heeft tren nog wat significante affiniteit voor de progesteron receptor, wat mogelijk ductale morfogenese stimuleert en het misschien wat bevordert dat je zou kunnen lacteren. Alleszins heeft het weinig van doen met gyno ansich.

1/5e van de mannen is waarschijnlijk ook maar positief voor de PR in borstweefsel.

Laatst bewerkt:
Je begint een lachertje te worden.
Iemand die de waarheid schrijft een lachertje noemen, dat is pas dwaas..Ik vroeg je trouwens om een motivatie in dit topic en je komt nog steeds niet met argumenten. ---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------
Bedoel je dat Big Cat dat gezegd heeft? Want nu weet ik vrij goed welke mening hij is aangedaan omtrent gyno, en ik zit wat dat betreft ook volledig op 1 lijn met hem, maar ik betwijfel ten zeerste, nee sterker nog, ik weet zeker dat hij dat nooit gezegd heeft.
Thnx......bij mij altijd een irritatie factortje als ze beginnen met Big Cat heeft gezegd......en dan iets onzinnig en altijd zonder een link waar BigCat dat gezegd zou hebben. Dit geldt ook voor wat .... heeft gezegd dat.... maar met BC komt het het meest voor.

• Like
Waarderingen: mat
Iemand die de waarheid schrijft een lachertje noemen, dat is pas dwaas..Ik vroeg je trouwens om een motivatie in dit topic en je komt nog steeds niet met argumenten. ---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ---------- Thnx......bij mij altijd een irritatie factortje als ze beginnen met Big Cat heeft gezegd......en dan iets onzinnig en altijd zonder een link waar BigCat dat gezegd zou hebben. Dit geldt ook voor wat .... heeft gezegd dat.... maar met BC komt het het meest voor.

Ja ik vind dat er in ieder geval een link naar de post waarin hij het heeft gezegd neergezet moet worden.
Ik ga echt niet BC's hele topic nalezen in de hoop dan de juiste post terug te vinden.

Soms lees ik wel wat na van BC en blijkt dat de persoon die beweert dat BC iets gezegd heeft het verkeerd begrepen heeft.

snap dr ff helemaal niks meer van, kan iemand ff kort bevestigen of wat ik hieronder zeg klopt of dat 'tren gyno' anders is. dacht namelijk dat zoiets niet bestond.

1. 10mg nolvadex, evt verhogen naar 20mg.
2. 10mg aromasin erbij, evt verhogen naar 20mg.
3. zwaardere middelen (dunno wat precies) als het niet weg gaat.

of klopt hier niks van?

snap dr ff helemaal niks meer van, kan iemand ff kort bevestigen of wat ik hieronder zeg klopt of dat 'tren gyno' anders is. dacht namelijk dat zoiets niet bestond.

1. 10mg nolvadex, evt verhogen naar 20mg.
2. 10mg aromasin erbij, evt verhogen naar 20mg.
3. zwaardere middelen (dunno wat precies) als het niet weg gaat.

of klopt hier niks van?
Gyno = gyno. Eerstelijnsbehandeling tegen gyno is altijd tamoxifen (nolva). Wanneer je weet dat je gegarandeerd gyno zult oplopen tijdens een kuur als je er niks tegen doet kun je preventief exemestaan (aromasin) nemen. Als beide niet mogen baten en de overmatige oestrogene activiteit in het borstweefsel is niet aan jezelf te danken (bijv. omdat je een dikke zeug bent), zou ik overwegen te stoppen met kuren of lekker onder het mes te gaan. (gecopy paste van Google)

Terug
Naar boven