AndroidHealthClinic

Tren gyno

Gyno = gyno. Eerstelijnsbehandeling tegen gyno is altijd tamoxifen (nolva). Wanneer je weet dat je gegarandeerd gyno zult oplopen tijdens een kuur als je er niks tegen doet kun je preventief exemestaan (aromasin) nemen. Als beide niet mogen baten en de overmatige oestrogene activiteit in het borstweefsel is niet aan jezelf te danken (bijv. omdat je een dikke zeug bent), zou ik overwegen te stoppen met kuren of lekker onder het mes te gaan. (gecopy paste van Google)

helemaal duidelijk danku weer! ;)

Gyno = gyno. Eerstelijnsbehandeling tegen gyno is altijd tamoxifen (nolva). Wanneer je weet dat je gegarandeerd gyno zult oplopen tijdens een kuur als je er niks tegen doet kun je preventief exemestaan (aromasin) nemen. Als beide niet mogen baten en de overmatige oestrogene activiteit in het borstweefsel is niet aan jezelf te danken (bijv. omdat je een dikke zeug bent), zou ik overwegen te stoppen met kuren of lekker onder het mes te gaan. (gecopy paste van Google)

Hoe zit het met hgh en nolva (welke igf waarde doet dalen)? Of geldt dit niet bij exogeen hgh toediening?

Hangt de dosis exemestane dan ook af van de dosis aas? Hogere dosis test = hogere dosis aro om gyno tegen te gaan?

Hangt de dosis exemestane dan ook af van de dosis aas? Hogere dosis test = hogere dosis aro om gyno tegen te gaan?

Dit lijkt me logisch een suicide inhibitor gaat immers zelf ook weg uit het systeem als het gebonden is aan oestrogeen. Meer test is meer oestrogeen dus heb je meer aromasin nodig. Het gaat dan alleen om test en niet tren of andere middelen die niet aromatiseren. Er is overigens niks bekend over de dosis bij mannen. Het enige wat ik vond was dat je het wel ED moet nemen gezien de halfwaarde tijd maar hoeveel is nooit onderzoek naar gedaan bij mannen die kuren.

Op US en UK boards zie ik vaak middelen als 'caber' en 'prami' vallen tegen gyno bij tren, vaak als d oplossing.

Hoe komt dat dit hier niet echt bekend is?

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/cabergoline.aspx?mId=10698&rId=980

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/pramipexol.aspx?mId=10698&rId=898

Cabergoline en pramipexol zijn stoffen die prolactine verlagen via het dopamine systeem. Het zijn behoorlijk heftige middelen en ze zijn duur en lastig te kopen. Het punt is echter dat tren helemaal niet prolactine verhoogt. Dat is het hardnekkige gerucht dat dit zo is, vooral op US fora. Wie gaat er nu op basis van geruchten aan de parkinsonmedicatie?

Dit lijkt me logisch een suicide inhibitor gaat immers zelf ook weg uit het systeem als het gebonden is aan oestrogeen. Meer test is meer oestrogeen dus heb je meer aromasin nodig. Het gaat dan alleen om test en niet tren of andere middelen die niet aromatiseren. Er is overigens niks bekend over de dosis bij mannen. Het enige wat ik vond was dat je het wel ED moet nemen gezien de halfwaarde tijd maar hoeveel is nooit onderzoek naar gedaan bij mannen die kuren.

Weet jij wat er gebruikt wordt voor bepaalde test dosisses? Ik heb hier nog nooit iemand van over zien zeggen.

Hoeveel mg aromasin bij hoeveel mg test bedoel ik dan.

Weet jij wat er gebruikt wordt voor bepaalde test dosisses? Ik heb hier nog nooit iemand van over zien zeggen. Hoeveel mg aromasin bij hoeveel mg test bedoel ik dan.

Dat schrijf ik net, niemand die dat weet. Er is geen onderzoek naar het gebruik van aromasin voor mannen die kuren. Ik heb hier best goed naar gezocht maar niks gevonden. Je bent je eigen proefkonijn helaas....;)

Terug
Naar boven