XXL Nutrition

tren halo mast GEEN TEST

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Heb altijd test als base genomen in vorige kuurtjes, alleen zit ik met het probleem dat ik deze absoluut niet kan combineren met trenbolone, heb dan meteen gyno, zit over het volgende te denken

week 1-7 1000mg trenbolone E week
week 1-4 50 mg halo ED
week 5-9 200mg mast EOD
en t3 op 25mcg

enige op of aanmerkingen?

Laatst bewerkt:
hmmm, en wat nu? wil je ons advies of wat?

je neemt ook femara neem ik aan als je test en tren combineert? ook diostinex of bromo?

maar een GRAM TREN!!!!!!!!!! klinkt wel smerig

• Topic Starter Topic Starter
zelfs met fem krijg ik gyno als ik tren met test combineer

t*ring als jij je axis al naar de kl##te hebt dan zal ik het doen maar een gram Tren en geen Test ernaast is vragen om problemen natuurlijk....

Ligt er maar net aan wat je ervoor over hebt. Ben benieuwd naar de resultaten, kan er eigenlijk weinig aan toe voegen.

die 'dareal' zet toch ook test als hrt toch?
trouwens op us boards zie je zulke doseringen wel vaker voorbij komen.
en met enat ester eraf houd je ongeveer 720mg tren over.....per week dan....nou dat valt best mee, is ietsje meer dan 100mg tren act ed. ;)

vraag me alleen af waarom die halo tabs erin zitten

mss moet dareal mijn handtekening overnemen :P

Waarom niet elke dag 100mg tren a zetten ipv 1000mg enanthaat in de week?

ja met infinity ben ik het wel eens..1000trenE werkte bij mij minder dan 700trenA...maar ik vind kuurtje wel ok...zijn er genoeg die geen libido probs hebbe bij tren/deca etc...dus als je goed sterk, hard en geen mass wilt is het wel ok...

t*ring als jij je axis al naar de kl##te hebt dan zal ik het doen maar een gram trenbolone en geen Test ernaast is vragen om problemen natuurlijk....
wrom probs met geen test ernaast..zolang libido er is is er geen prob..je axis onderdruk je zowiezo, test of geen test...

was pas een thread op een ander board...was een aap die 1000trenA ED nam...ging erg hard..wel t*ring veel bijwerkingen..insomnia, para/angst, zweten zoals dnp..etc...maar won er 7-8kg mee en zakte van 10 naar 5%bf...

voor mij is 100mg ED trenA max...eigenlijk al teveel..kan totaal niet slapen..

wrom probs met geen test ernaast..zolang libido er is is er geen prob..je axis onderdruk je zowiezo, test of geen test...

was pas een thread op een ander board...was een aap die 1000trenA ED nam...ging erg hard..wel t*ring veel bijwerkingen..insomnia, para/angst, zweten zoals dnp..etc...maar won er 7-8kg mee en zakte van 10 naar 5%bf...

Dat zal vast wel een van de jongens van DBB zijn geweest:D

Daar help je wel je lichaam naar het klote.

Moet best wel lijp zijn om door te gaan na al die bijwerkingen.

t*ring als jij je axis al naar de kl##te hebt dan zal ik het doen maar een gram trenbolone en geen Test ernaast is vragen om problemen natuurlijk....

ja axis gaat niet naar de klote om het feit dat je geen test zet, je libido zal wel tijdelijk naar de klote zijn.

de reden dat ik Enanthate neem is omdat ik hier nog en aardige voorraad van heb liggen.

ik neem geen hrt oid ben nu 4 weken off.. neem letro op 2.5mg EOD blijf nog 2 maanden off en dan mischien deze kuur

zit eraan te denken provi op 50mg ED of test E 250 EW erbij te zetten voor mn libido

hahahaha dan ben je echt redelijk gestoord:o

Klinkt echt heerlijk :D en dan vooral 8 kilo winnen en 5% zakken :D

Je moet het ervoor over hebben. Kan me nog heugen dat jij wel props kreeg met trenbolone. Maar ieder zijn ding....7 gram Tren in de week dat is pas echt hardcore pffffffffff......

ja axis gaat niet naar de klote om het feit dat je geen test zet, je libido zal wel tijdelijk naar de klote zijn.

de reden dat ik Enanthate neem is omdat ik hier nog en aardige voorraad van heb liggen.

ik neem geen hrt oid ben nu 4 weken off.. neem letro op 2.5mg EOD blijf nog 2 maanden off en dan mischien deze kuur

zit eraan te denken provi op 50mg ED of test E 250 EW erbij te zetten voor mn libido

Succces iig gab....

Waarom de halo eigenlijk op 50 mg??
4 weken is wel netjes, maar 50 schijnt echt wel rot te zijn voor je lever... Of zijn dit spookverhalen??

Terug
Naar boven