- Waardering
- 2
Zou het verstandig zijn om tren en/of NPP met een 0.5x13 mm naald in bv pecs of schouders te zetten, of is de naald te kort?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Zou het verstandig zijn om tren en/of NPP met een 0.5x13 mm naald in bv pecs of schouders te zetten, of is de naald te kort?
adrbeest zei:Jep de blauwe 0.6 x 25 ken je bijna overal zetten behalve in je bil. Of je moet een vet% hebben van +16 of zo. Dan zal ik een langere nemen.
klempic zei:oranje slin spuit van 12.7 mm is ook goed genoeg, just ask chemical![]()
adrbeest zei:Jep de blauwe 0.6 x 25 ken je bijna overal zetten behalve in je bil. Of je moet een vet% hebben van +16 of zo. Dan zal ik een langere nemen.
superspider zei:

superspider zei:die gaat er natuurlijk niet helemaal in, blijft wel pijnlijk zo 0.8mm
slabek zei:Ik vond 0,8x40mm ook wat te groot voor mijn beentjes. Maar na een mentale oppepper van Pampam heb ik het toch eens geprobeerd en tis gewoon het zelfde.. ff door de huid is pietsie gevoelig daarna voel je d'r niks meer van. Dus heb begrip 'pijn' is niet echt op z'n plaats.
Voor injecties in schouder/triceps/pecs gebruik ik gewoon 0,6x30mm. Diep injecteren is toch wel een must denk ik.