Fitness Seller

Tren met 0.5x13 mm naald?

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Zou het verstandig zijn om tren en/of NPP met een 0.5x13 mm naald in bv pecs of schouders te zetten, of is de naald te kort?

Hangt ook wat van je vet % af.

Maar denk dat je zeker voor schouders misschien beter een 0,6x25mm kan nemen om de Tren goed diep te kunnen zetten. :)

Dat is wel heel erg kort, 13 mm. Ik zou zoals J ook zegt 25mm pakken.

Leviathan zei:
Zou het verstandig zijn om tren en/of NPP met een 0.5x13 mm naald in bv pecs of schouders te zetten, of is de naald te kort?

Jep de blauwe 0.6 x 25 ken je bijna overal zetten behalve in je bil. Of je moet een vet% hebben van +16 of zo. Dan zal ik een langere nemen.

• Topic Starter Topic Starter
adrbeest zei:
Jep de blauwe 0.6 x 25 ken je bijna overal zetten behalve in je bil. Of je moet een vet% hebben van +16 of zo. Dan zal ik een langere nemen.

Das mooi....heb dr nog een hele doos van liggen. Ik heb laatst de 0.6x25 ook voor mn bovenbeen gebruikt, maar vroeg me af of het daarvoor niet aan de korte kant is.

idd 25 mm :D

oranje slin spuit van 12.7 mm is ook goed genoeg, just ask chemical :)

• Topic Starter Topic Starter
adrbeest zei:

Ik gebruik de 06x25mm in de bil en gaat heel goed. Voor de schouder 05x16mm en gaat ook heel goed.

0.8mm en 4cm, hardcoreeeeeeeeeeeeeeeeee :D

die gaat er natuurlijk niet helemaal in, blijft wel pijnlijk zo 0.8mm

Neem gewoon het zkere voor het onzekere en ga voor o.6 bij 25:)

superspider zei:
die gaat er natuurlijk niet helemaal in, blijft wel pijnlijk zo 0.8mm

Bij mij in het ziekenhuis ook wel eens een naald die veel en veel dikker is dan 0.8mm (en langer dan 40mm) in m'n tibialis gezet met een slangetje erin. Als je geen zenuw raakt is het te doen. Lekker is anders, maar dat gedoe over "pijn" snap ik niet zo.

Ik vond 0,8x40mm ook wat te groot voor mijn beentjes. Maar na een mentale oppepper van Pampam heb ik het toch eens geprobeerd en tis gewoon het zelfde.. ff door de huid is pietsie gevoelig daarna voel je d'r niks meer van. Dus heb begrip 'pijn' is niet echt op z'n plaats.

Voor injecties in schouder/triceps/pecs gebruik ik gewoon 0,6x30mm. Diep injecteren is toch wel een must denk ik.

eer je door die huid zit :p

slabek zei:
Ik vond 0,8x40mm ook wat te groot voor mijn beentjes. Maar na een mentale oppepper van Pampam heb ik het toch eens geprobeerd en tis gewoon het zelfde.. ff door de huid is pietsie gevoelig daarna voel je d'r niks meer van. Dus heb begrip 'pijn' is niet echt op z'n plaats.

Voor injecties in schouder/triceps/pecs gebruik ik gewoon 0,6x30mm. Diep injecteren is toch wel een must denk ik.

Zie je nou niks aan het handje :D

je bedoeld aan het beentje ;)

Terug
Naar boven