XXL Nutrition

Tren of Bold 2de kuur

2050

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Beste,

Ik ben van plan volgende maand aan me 2e kuurtje te starten.
Maar ik twijfel nog tussen:

week 1-14 Boldenone op 600 mg EW
week 1-15 Test-E op 500 mg EW
week 16-19 Nolvadex 20 mg ED

Of

week 1-10 Tren of parabolan op 200 mg te beginnen EW
week 1-11 Test-E 500 mg EW
week 12-15 Nolvadex/Aroxifen ED

Wat denke jullie?

Me stats zijn momenteel:
1m78
75kg
7% bodyfat

Reden van me twijfel is dat ik denk dat tren op 200 mg ( eventueel 400 mg ) 10 weken, min of meer evenveel (kwalitatieve)gains geeft als bold op 14 weken?

Andere suggestie's altijd welkom

Waarom geen deca als je op 7% staat?

Ik denk dat je een test, deca en dianabol kuur meer plezier gaat geven dan tren of bold, je staat al gortdroog. En als je op je voeding let is het echt niet alleen maar vocht, ook daarmee kun je nog goed droog blijven.

Maar anders zou ik in ieder geval gaan voor de tren! Die keus is makkelijk:D

• Topic Starter Topic Starter
npp kan je anders wel mooi droog mee kuren zonder teveel vocht hangt ook allemaal van je voeding enz eke rje zoutopname af

Zal ik onthouden

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 15:59 ----------

Ik denk dat je een test, deca en dianabol kuur meer plezier gaat geven dan tren of bold, je staat al gortdroog. En als je op je voeding let is het echt niet alleen maar vocht, ook daarmee kun je nog goed droog blijven.

Maar anders zou ik in ieder geval gaan voor de tren! Die keus is makkelijk:D

Ja precies, dus als je een keuze zou maken zou je tren boven bold kiezen? Ook op 200 mg EW?

High dose test met masteron vind ik ook wel lekker om te bulken.

test mast en een oral als diana zal je goed doen, test zou ik wel nog op 500 houden. Dat is inclusief de andere AAS meer dan zat.

1-12 500 mg test-e
1-12 400mg mast-e
1-4 30mg ED dianabol
ik zou er ook HCG naast laten lopen maar dat is jou keus. 2 weken na je laatste inject 4 weken nolva op 20mg elke dag. Van een kuur als deze herstel je over het algemeen gewoon stukken beter als deca of tren.

Hmm ja pregnyl ga ik er wel bij laten lopen denk ik, als ik dit van plan ben, hoef je dianabol niet op en af te bouwen? Ja klopt maar ik denkt dat je meer result hebt van Tren op 200 of 400 mg dan 400mg mast e + dianabol, niet?

tren is uiteraard een sterker anabool ja dat klopt, voor mij wegen de sides alleen niet op tegen de gains maargoed dat is jou keuze. En nee dianabol hoef je niet op te bouwen.

Hoeveel weken masteron en test dan? 1-10 test-e op 500 mg 1-9 Masteron op 400 mg? En dan 1-4 Dianabol als kickstart? of..

misschien een idee om je eerst in te lezen? gaat ook maar af op de eerste de beste advies.. geluk dat er hier niet een paar mafkezen zitten die je van alles wijs zitten te maken ;)

misschien een idee om je eerst in te lezen? gaat ook maar af op de eerste de beste advies.. geluk dat er hier niet een paar mafkezen zitten die je van alles wijs zitten te maken ;)

Hm nee heb zelf wat research gedaan niet alleen over masteron, maar zover ik had gelezen zorgde masteron meer voor 'hardheid' van je spieren, ik ging het overwegen.. Niet direct beslissen natuurlijk

Terug
Naar boven