AndroidHealthClinic

tren of deca?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hey manne wil binnekort m'n volgende (2de)kuur bestellen omdat bij m'n dealer de prijzen nu net heel laag zijn,m'n vorige kuurtje was 30mg d-boll voor 6 weken en 7 weken deca op 200 mg heb daar 11 kg mee gewonne en 1.5 kg verloren

nu met m'n volgende kuurtje ben ik aan het twijfelen;ik zou eerst 3 weken terug 30 mg d-bol nemen dan zeker en vast 8 weken 500mg test.maar nu ben ik aan het twijfel wat ik zou bijnemen,400mg deca of 200 mg deca OF 400 mg of 200 mg tren ga ook nog arimidex bijbestellen voor de zekerheid.ik zou persoonlijk voor 200 mg tren gaan om zo weinig mogelijk vocht op te nemen ik ozu pas in april kuren dus das net voor de zomer. hoop dat ik wat reacties krijg. dit is trouwens m'n 2de kuur.

200mg tren is btje laag min 300mg per week.verder vind ik tren ook geen beginners middel. Zal dan toch voor de deca gaan.

Ik ben het met Punani eens. Ik zou nog even wachten met de Tren en gewoon deca erbij pakken. Voor je 2e kuur zou ik 200mg pakken, of als je iets verder wil pak je 1,5ml (300mg).

• Topic Starter Topic Starter
200 mg deca geen 400? zou het veel uitmaken als 2de kuur?

Als 2e kuur zou ik dan 250 test en 200 deca doen en dan om de 5 dagen zetten voor 10 weken.
Verder weer opstarten met dbol erbij.

om de 5 dagen das beetje moeilijk ik zou het zoals de vorige keer elke zondag doen,maar ik blijf toch bij 500 test :)

dan zou ik in u plaats gaan voor :

1-6: Dboll 30-40mg/dag
1-10: 500 Test E

Vorige keer zo goed gegaan op deca en dan nu de deca eruit laten, dat snap ik dan niet helemaal.
Ik vrees dat het tegen gaat vallen en dat je lang niet zoveel zal overhouden van deze kuur als van de vorige.

ik ga de deca er niet uitlaten hoor ik ben wel van plan om te combineren wil rock hard staan deze zomer :)

Testo 500 + aantal weken winstrol is ook lekker

Ik vind het triest dat je op je 19e al aan je 2e kuur gaat beginnen. Zo te zien heb je op natuurlijke wijze al veel aanleg. En dan ook nog meteen aan de trenbolone! Soms vraag ik me af of jullie wel eens de moeite nemen om een aantal maanden het board goed te lezen. Of duurt dat ook te lang?

En ik wist niet dat Albert Hein ook anabolen verkoopt want zo te zien heb je het over de hamsterweken!

iK DENK ECHT DAT JE VEEL TE JONG BENT OM DE GEVOLGEN VAN JE HUIDIGE GEDRAG TE OVERZIEN. Je lichaam is er niet op berekend om constant 30 kilo extra gewicht mee te zeulen. Het is een enorme aanslag op je hele cardio vasculaire systeem. Weleens gesproken met een bodybuilder van 130 tot 140 kilo? Zelfs in ruste zweten ze meer dan een gemiddelde marathonloper na een uur lopen. Het traplopen wordt tot een genante aangelegenheid. De winderigheid die gepaard gaat met het op dat gewicht blijven, kan een gemiddeld windmolenpark overbodig maken.

Denk na je wat je doet kerel, je bent nog niet volwassen en hebt nog zoveel potentie omdat je jong bent. Waarom zoek je niet een begeleider met verstand van zaken?

ironmike86 zei:
hey manne wil binnekort m'n volgende (2de)kuur bestellen omdat bij m'n dealer de prijzen nu net heel laag zijn,m'n vorige kuurtje was 30mg d-boll voor 6 weken en 7 weken deca op 200 mg heb daar 11 kg mee gewonne en 1.5 kg verloren

nu met m'n volgende kuurtje ben ik aan het twijfelen;ik zou eerst 3 weken terug 30 mg d-bol nemen dan zeker en vast 8 weken 500mg test.maar nu ben ik aan het twijfel wat ik zou bijnemen,400mg deca of 200 mg deca OF 400 mg of 200 mg tren ga ook nog arimidex bijbestellen voor de zekerheid.ik zou persoonlijk voor 200 mg tren gaan om zo weinig mogelijk vocht op te nemen ik ozu pas in april kuren dus das net voor de zomer. hoop dat ik wat reacties krijg. dit is trouwens m'n 2de kuur.

Elmo zei:
Ik vind het triest dat je op je 19e al aan je 2e kuur gaat beginnen. Zo te zien heb je op natuurlijke wijze al veel aanleg. En dan ook nog meteen aan de trenbolone! Soms vraag ik me af of jullie wel eens de moeite nemen om een aantal maanden het board goed te lezen. Of duurt dat ook te lang?

En ik wist niet dat Albert Hein ook anabolen verkoopt want zo te zien heb je het over de hamsterweken!

iK DENK ECHT DAT JE VEEL TE JONG BENT OM DE GEVOLGEN VAN JE HUIDIGE GEDRAG TE OVERZIEN. Je lichaam is er niet op berekend om constant 30 kilo extra gewicht mee te zeulen. Het is een enorme aanslag op je hele cardio vasculaire systeem. Weleens gesproken met een bodybuilder van 130 tot 140 kilo? Zelfs in ruste zweten ze meer dan een gemiddelde marathonloper na een uur lopen. Het traplopen wordt tot een genante aangelegenheid. De winderigheid die gepaard gaat met het op dat gewicht blijven, kan een gemiddeld windmolenpark overbodig maken.

Denk na je wat je doet kerel, je bent nog niet volwassen en hebt nog zoveel potentie omdat je jong bent. Waarom zoek je niet een begeleider met verstand van zaken?
dude, nu weet ik mike zen bedoelingen niet, maar denk je nu echt dat je de ****ing top kunt halen als je wacht met kuren tot je 21-22 ???
bekijk eens pics van pro's op die leeftijd, als die dan clean zijn (de meesten dan) ben ik sinterklaas bro, in plaats van gelijk zo te reageren kan je best eens vragen aan de mensen wat hun uiteindelijke doel is in de sport, ook al is de kans klein dat je prof wordt, als je alle pro's en con's tegen elkaar hebt afgewogen, waarom mag je je kans dan niet wagen?
(en het extreemste voorbeeld dat ik aanhaal is phil heath, in 3 jaar BB training je procard halen, wanneer is ie dan beginnen juicen denk je? en toch is iedereen vol lof over hem, grappig...)

enrico zei:
dude, nu weet ik mike zen bedoelingen niet, maar denk je nu echt dat je de ****ing top kunt halen als je wacht met kuren tot je 21-22 ???
bekijk eens pics van pro's op die leeftijd, als die dan clean zijn (de meesten dan) ben ik sinterklaas bro, in plaats van gelijk zo te reageren kan je best eens vragen aan de mensen wat hun uiteindelijke doel is in de sport, ook al is de kans klein dat je prof wordt, als je alle pro's en con's tegen elkaar hebt afgewogen, waarom mag je je kans dan niet wagen?
(en het extreemste voorbeeld dat ik aanhaal is phil heath, in 3 jaar BB training je procard halen, wanneer is ie dan beginnen juicen denk je? en toch is iedereen vol lof over hem, grappig...)

Heath is in december 26 geworden. ;)

Laatst bewerkt:
Enrico bedoelt dan ook dat Heath of jongere leeftijd is beginnen kuren. ironmike is 19, er zijn er die veel vroeger beginnen.

superspider zei:
Enrico bedoelt dan ook dat Heath of jongere leeftijd is beginnen kuren. ironmike is 19, er zijn er die veel vroeger beginnen.

Ik weet niet of het wel zo overduidelijk is dat hij voor z'n 21ste begon te juicen.

Feit, maar ik wil maar zeggen dat als je snel ergens wil komen in de bodybuilding wereld en een tijdje meedraaien, je bijna verplicht bent om vroeg te kuren. Er zijn natuurlijk pro's en betere amateurs die pas laat zijn beginnen kuren en ook aan de top meedraaien, maja das dan niet voor zolang.

Feit is ook dat een jonge kerel van 21, sneller aanbiedingen van sponsors zal krijgen, mss fotoshoots ook:)

enrico zei:
ik doel daarbij ook niet op zijn leeftijd maar op zijn trainingservaring, heeft hij 4-5jr naturel getraind voor hij ging kuren dan :roflol:

Ik heb begrepen dat hij al jaren trainde, alleen niet als een BB'er. Jouw punt was dat je de top niet of moeilijk zou kunnen halen als je tot je 21ste wacht met kuren. Ik denk dat het zeker mogelijk is. Dat er weinigen zijn die het doen betekent niet dat het niet kan.

Stel je begint op de 17de met trainen, vier lang naturel tot 21ste, dan nog 7 jaar flink kuren....als je het goed doet ben je dan echt een beest. Natuurlijk is het niet voor iedereen weggelegd om pro te worden, maar er zijn mensen die als ze op hun 15e al beginnen met kuren op hun 35ste nog geen kans maken om pro te worden. Ik ben echter van mening dat de mensen die nu pro zijn dit ook hadden kunnen bereiken als ze pas op hun 21ste met AS begonnen waren.

daar ben ik het wel mee eens, maar het is niet verstandig (vanuit financieel oogpunt dan) wil je veel commotie rond je persoontje moet je er zo jong mogelijk staan, dat is gewoon zo, en zoals spider al zei, ook voor shoots enzoverder, en welk supplementenmerk wil nu geen gozer van 23-24 jr die al pro is? betere reclame kan je ni echt hebben, want hoeveel gasten lukken daarin?

Terug
Naar boven