XXL Nutrition

tren of deca?

Elmo zei:
Ik vind het triest dat je op je 19e al aan je 2e kuur gaat beginnen. Zo te zien heb je op natuurlijke wijze al veel aanleg. En dan ook nog meteen aan de trenbolone! Soms vraag ik me af of jullie wel eens de moeite nemen om een aantal maanden het board goed te lezen. Of duurt dat ook te lang?

En ik wist niet dat Albert Hein ook anabolen verkoopt want zo te zien heb je het over de hamsterweken!

iK DENK ECHT DAT JE VEEL TE JONG BENT OM DE GEVOLGEN VAN JE HUIDIGE GEDRAG TE OVERZIEN. Je lichaam is er niet op berekend om constant 30 kilo extra gewicht mee te zeulen. Het is een enorme aanslag op je hele cardio vasculaire systeem. Weleens gesproken met een bodybuilder van 130 tot 140 kilo? Zelfs in ruste zweten ze meer dan een gemiddelde marathonloper na een uur lopen. Het traplopen wordt tot een genante aangelegenheid. De winderigheid die gepaard gaat met het op dat gewicht blijven, kan een gemiddeld windmolenpark overbodig maken.

Denk na je wat je doet kerel, je bent nog niet volwassen en hebt nog zoveel potentie omdat je jong bent. Waarom zoek je niet een begeleider met verstand van zaken?

:thumbs:

Terug
Naar boven