XXL Nutrition

tren oral of vloeibare

vincent2912

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
116kg
Vetpercentage
13%
Rond maart 2012 wil ik de volgende kuur gaan doen:

500/750mg test e 1-10
50mg winny 1-6
tren oral 2mg/ of tren e 400mg 1-8
als nakuur tamofixen of nolvadex ligt een beetje aan of ik oral of vloeibare tren gebruik

Doel van de kuur is overigens cutten, en natuurlijk hopen op hetzelfde gewicht te blijven.

Ben nu 123kg op 16% wil dit eigenlijk naar 10% brengen. Heb hiervoor overigens 500test e, met 200 tren e gebruikt.

Maar adviseren jullie mij om die oral versie te nemen of de vloeibare??

Hoe minder levertoxische middelen hoe beter, dus ik zeg vloeibaar.. En ik zie dat je ook al winny pakt, dus dan al helemaal een no go!

Tren E op 400 should do it

2 orals is inderdaad wel een beetje teveel van het goede
400mg tren e en knallen man

• Topic Starter Topic Starter
Thanks wordt idd eigelijk wel beetje te veel orals anders gaat de vloeibare worden!

Vincent, heb je ergens foto's? Jouw stats @ 20 jaar is veelbelovend.

Wtf, ik lees het nu pas hahaha

nog geen foto's idd, maar wel 16% bf he, als ik op 10% sta schiet ik foto's, van de zomer hoop ik op 120kg @ 10% te staan zal moeilijk worden maar goed moet wel een doel hebben natuurlijk, en wil over een jaar wel de 130/135 aantikken, qua eten lukt het allemaal heel goed zit op uni dus kan gewoon tijdens de lessen etc eten en heel veel vrije tijd

Laatst bewerkt:
Je wilt cutten op 750mg test en 400mg tren, beetje veel imo. Zou een stuk lager gaan zitten met de doseringen en eventueel korte esters.

Waar studeer je?

ja kijk ik ga nu in januari al lichtjes beginnen met cutten en dan kijk ik hoever ik natuurlijk kom, en daarom wordt de kuur dan gewoon pure kwaliteitsmassa winnen en wat droger worden, begin de kuur pas maart daarom

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 23:53 ----------

ik studeer @ erasmus, BA 2e jaar

Terug
Naar boven