Fitness Seller

tren test winny

ceriel

Cool Novice
Waardering
0
ik wil dez kuur gaan pakken maar heb aan me rechter tepel last van gyno
heb begrepen dat ik het beste arimidex kan pakken ervoor???
hoeveel moet ik per dag pakken?en is dat de gehele kuur?

week 1t/m 10 trenbolone 400 mg
week 1 t/m 10 testo 500 mg
week 6 t/m 11 winny te pakken 50 mg
nolvadex nakuur

Arimidex is vooral tegen vochtophoping door oestrogeenvorming, als ik het goed voor heb... Beter dan nolvadex inlassen @ 20mg/dag...
Alhoewel dit in het geval van trenbolone weer door iets anders komt...

• Topic Starter Topic Starter
trenbolone ga ik nu voor het eerst pakken heb altijd gyno door de test of deca gehad
ik heb trouwens net begrepen dat ik de eerste 3 weken chlomid moet pakken en dan de gyno weg zou zijn en niet meer terug komt tijdens de kuur?

zou iig letro bij de hand houden.

trenbolone ga ik nu voor het eerst pakken heb altijd gyno door de test of deca gehad
ik heb trouwens net begrepen dat ik de eerste 3 weken chlomid moet pakken en dan de gyno weg zou zijn en niet meer terug komt tijdens de kuur?

Als je zelf aangeeft van test Gyno te hebben opgelopen dan ga je natuurlijk nu weer kans hebben op Gyno met dit kuurtje.
En wie maakt je die bull nou weer wijs dan : ik heb trouwens net begrepen dat ik de eerste 3 weken chlomid moet pakken en dan de gyno weg zou zijn en niet meer terug komt tijdens de kuur?

• Topic Starter Topic Starter
dat snap ik dat infinity dat ik weer de kans loop op gyno vandaar mijn vraag wat ik het beste kan pakken en hoeveel en hoelang

Terug
Naar boven