Fitness Seller

Tren testosteron bold ?

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Mensen me volgende kuur ziet er zo uit:

Week 1 tm 16 ew 500 test E (1e 2 weken frondload)
Week 1 tm 16 ew 600 Bold (1e 2 weken frondload)
Elke week 2x pw 250 iu pregnyl
Nakuur Nolva 4 weken

Maar mijn vraag is eigenlijk,ik twijfel om er Tren E bij te doen.
Maar ik daar aangezien geen ervaring heb met tren E (Tren A wel,en ging prima)
Of beter gezegd iemand een mening/ervaring om Tren er wel of niet er bij te
doen.Zoja hoe?

Thx

• Like
Waarderingen: MrJ
wat is je kuurhistorie?

ik zou tren en bold niet combineren ivm je bloeddruk

Ik ga maandag met die combi beginnen, dus als je geduld hebt kan ik je vertellen hoe het is :)

heb net test tren bold gedaan en beviel prima :D

heb eerdere kuren nooit last van hoofdpijn gehad, deze kuur de laatste weken wel, heb me bloeddruk niet gemeten maar was voor mij wel een aanwijzing dat deze (te) hoog was

heb eerdere kuren nooit last van hoofdpijn gehad, deze kuur de laatste weken wel, heb me bloeddruk niet gemeten maar was voor mij wel een aanwijzing dat deze (te) hoog was

Wat heb je gedaan qwa dosis en wat heb je gewonnen
en hoe ging het met je conditie

• Topic Starter Topic Starter

Onderbouwing?..........

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Ook benieuwd naar :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

1 en al oor.Vertel :p

Zo wordt mijn volgende ook, laat de Test en Bold doorlopen op 250/900 of 1200 en de Tren ga ik cyclen tussendoor, dus 6 weken Ace op, 6 weken af, 6 weken op. Misschien in die 6 weken zonder Tren wat MastP pakken of de Test omhoog. Dit puur voor de bloeddruk, ik heb wel vrij gauw last van hogere bloeddruk op wat hogere doses AAS, dus in die tijd ook een keer bloed doneren enzo.

Zo wordt mijn volgende ook, laat de Test en Bold doorlopen op 250/900 of 1200 en de Tren ga ik cyclen tussendoor, dus 6 weken Ace op, 6 weken af, 6 weken op. Misschien in die 6 weken zonder Tren wat MastP pakken of de Test omhoog. Dit puur voor de bloeddruk, ik heb wel vrij gauw last van hogere bloeddruk op wat hogere doses AAS, dus in die tijd ook een keer bloed doneren enzo.

Ok met Tren A is dat mogelijk.Tren E gaat dat niet lukken.
Dus weet nog niet of wat het slimst is om met tren E te doen bij deze kuur. ???

Ok met Tren A is dat mogelijk.Tren E gaat dat niet lukken.
Dus weet nog niet of wat het slimst is om met tren E te doen bij deze kuur. ???

10 weken on 6 af en weer 10 on? :p Bold en Test door laten lopen? Of week 1 tot 8 bijvoorbeeld je Test hoog en bold zo hoog als je wilt en daarna je test omlaag naar 250, bold door laten lopen en tren introduceren? Zat mogelijk.

1-14 Test 600
1-12 Tren 600 ( laatste weken iets meer +- 750 )
1-14 Bold 600

zit nu net in me cruise op 300 test

heb er 8 schone kg op gewonnen, vp +- 2% naar beneden sta nu op 12%

net voor deze kuur in me cruise een salmonella besmetting gehad en van 97 naar 86 kg terug gevallen

sta nu weer op +95kg dus deze kuur was eigenlijk meer om de schade door ziekte in te halen helaas, mijn doel is 100kg, deze haal ik wel voor het einde van het jaar. Als alles goed gaat tenminste

1-14 Test 600
1-12 Tren 600 ( laatste weken iets meer +- 750 )
1-14 Bold 600

zit nu net in me cruise op 300 test

heb er 8 schone kg op gewonnen, vp +- 2% naar beneden sta nu op 12%

net voor deze kuur in me cruise een salmonella besmetting gehad en van 97 naar 86 kg terug gevallen

sta nu weer op +95kg dus deze kuur was eigenlijk meer om de schade door ziekte in te halen helaas, mijn doel is 100kg, deze haal ik wel voor het einde van het jaar. Als alles goed gaat tenminste

Aardig hoog tren.....?
En Tren E of Tren A?

Tren E

Iedere kuur pak ik iets hoger omdat zeker met tren meer zeker beter is en kan de sides goed hebben, vorige kuur ook tren op 600 gehad echter met maar 250mg test en naast, nu 600mg gepakt en geen verschil in sides gehad.

Ik ga maandag met die combi beginnen, dus als je geduld hebt kan ik je vertellen hoe het is :)

Vergeet te vragen hoe en hoelang heb je de Tren erbij gedan? ;)
???

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Zelfde vraag als hierboven ;)
Hoe heb je de tren gecombineerd?

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

2 blikjes paling al 6 jaar lang,heel veel creatine(opgelost en gespoten)
Haha nee flauw :p
Kuur historie is aanzienlijk genoeg.En vroeger niet altijd optimaal of slim geweest(pfff eerlij he? ;) )
Toen 5 jaar niks en laatste kuur was bijna jaar geleden
En nu ik netjes geantwoord heb,verwacht ik wel een goed antwoord terug :cool:
En niet dat eeuwige gezeur hier van: Eet eerst nog wat boterhammetjes met pindakaas.(zo flauw als ik dat voorbij zie komen)
Forum is om elkaar te helpen en adviseren en niet af te blaffen.
Dus wat zou u doen met de Tren in deze kuur........ :wave:

@ Bain

Hoe bedoel je? aantal posts naar boven staat toch precies wat en hoelang ik heb gebruikt

@ Bain

Hoe bedoel je? aantal posts naar boven staat toch precies wat en hoelang ik heb gebruikt

Hoe bedoel je? aantal posts naar boven staat toch precies wat en hoelang ik heb gebruikt[/QUOTE]

Je hebt helemaal gelijk!Gewoon stom overheen gelezen.
Had je hem(zou je hem) nog wat langer door kunnen trekken.
Ga zelf liever richting 16 w of zelfs 20
20 w 500 test e
20 w 600 bold
? tren.....hoe lang? (dan?)--------------? ;)
Gehele kuur 2x pw 250 iu preg
Nakuur 4 weken nolva ;)

Terug
Naar boven