AndroidHealthClinic

Tren werkt niet?

Ja dat is peter.....

alsjeblief wees 1 troll, anders ben je om te huillie huillie:huilen:

Wacht wacht wacht

Lees ik dit nou goed of verkeerd.
Dus hij heeft eerst 6 weken een lekker dbol bulkuurtje gedaan. Hij heeft daarmee 6kg gepakt waar de rek al grotendeels mee uit is gehaald. Vervolgens switched hij dus naar een cut middel en zegt dat hij niet aankomt. Ik vind het knap dat je geen gewicht kwijt bent geraakt van dbol vocht.

ik lees
1-6 diana
1-? test
1-? tren

Wacht wacht wacht

Lees ik dit nou goed of verkeerd.
Dus hij heeft eerst 6 weken een lekker dbol bulkuurtje gedaan. Hij heeft daarmee 6kg gepakt waar de rek al grotendeels mee uit is gehaald. Vervolgens switched hij dus naar een cut middel en zegt dat hij niet aankomt. Ik vind het knap dat je geen gewicht kwijt bent geraakt van dbol vocht.
1|+

wat hij zegt ben je in je bf gezakt

de spiegel zegt soms meer als de weegschaal

Ik heb ook GG tren gehad op 400 samen met test 500 eerste keer en geen kilo gegained. Geen gebash nu aub over voedingsschema;s aub, want stil op de bank zonder training en voedingsschema zul je nog wat kilo's moeten pakken, en deze jongen weet echt wel waar ie mee bezig is :)

Het is gewoon ZOOI, Supplier opbellen en inleveren. PUNT

Tren verhoogt je metabolisme enorm. Dus i.p.v. bijvoorbeeld 3800 cal zal je naar -en ik zeg duidelijk bijvoorbeeld- 4500 moeten gaan. Het is niet voor niets dat je zo zweet bij Tren. Ik had dit de ganse dag door. Heb toen ook mijn calorie-inname serieus moeten verhogen.
Trouwens, stil op de bank, zonder voedingsschema en toch groeien, hmmm, denk het niet hoor. Je spieren hebben een minimum aan stimulatie nodig.

Ik praat over mezelf. Dat jullie vervolgens zn voedingsschema om te huilen vinden snap ik. Ik lees het zojuist en dat is ook zo.

Desalniettemin kan het prima zijn dat zn gear niet aanslaat, hier ben ik namelijk zelf ook voorbeeld van mettoevallig" t zelfde ,merk, en WEL een goedschema!!Dat is wat ik bedoel te zeggen.....

Jouw maatje ging er toch ook goed op? Volgens mij reageer je gewoon niet zo lekker op enanthate op die dosering.
Hoor je wel meer trouwens. Ik heb 400mg van een ander merk in mijn stack gehad en had ook niet veel massa ervan.

Tren e kan even duren bij mij zon 4 weken kwa kracht verder zweten, slecht slapen had ik na 2 weken al.
Gebruik nu tren p merkte ik al binnen een week kwa kracht en bijwerkingen.
Ik let overigens niet op de weegschaal maar kijk in de spiegel en zie dat ik al duidelijk verander iedereen zegt al hoe kom je al die aders overal zo snel.

Trouwens lees ook dat je een DBoll kuur heb gedaan dan moet je sowieso veel gewicht(vocht/vet) verliezen dat kan niet anders.

Hoe ziet je voedingsschema eruit ? ben wel benieuwd

it just gets better!

• Topic Starter Topic Starter
Die maat had niet eerst Db kuurtje gedaan

Maar me eetschema is dan bager maar moet dan toch zeker wel paar kilootjes kunne pakken. Zal dat nog gaan komen of is dit verspilling ?

8 uur
Bord cornflakes melk

10 uur
4 sneeën met kipfilee
1 krentenbol

12.30

6 sneeën 2 kaas 4 kip

14. 30
4 snee kipfilee
Banaan

17.30
Goed avond eten altijd verschillend

Trainen

Na het trainen eiwit shake en soms protien bar

Zat even terug te lezen als dit je voedingsschemais snap ik wel dat je niet groeit dit is echt verschrikkelijk ik zeg stoppen met kuren.

ik denk dat je alles opgeteld nog niet eens aan 1OOgr eiwit per dag zit...
boterham met tusse ieder sneetje wss een half schelletje kipfilet van 5gr
daar groei je idd niet op

Dus moet ik anders gaan eten ? Meer rijst of wat is het beste
Bij een kuur voor iemand die geen aanleg heeft om aan te komen

Ik weeg nu rond 70 kilo

Je bedoelt: Wat is het beste voor iemand die niet goed zijn best doet en helemaal niet goed genoeg eet.

Het antwoord daarop is: Eerst eens een 2jaar lang goed je best doen en je aan een voedingsschemahouden en dan gaan kuren, wanneer je genoeg verstand en kennis hebt

Geen aanleg om aan te komen maar je kan niet meer wegdouwen dan wat, 1500-2000kcal? Ga je aub is verdiepen in je voeding en blijft de aankomende 5 jaar van gear af.

Veel meer krijg ik Nie naar binne punt
En die maat van mijn at nog minder als mijn maar heeft nu toch 8 tot 10 kg te Pakken

Stond je dan langs je maat als hij aan het eten was. Nee, nee, als je maat 8 a 9 kilo gaint, heeft hij zeker een goed eetschema. Misschien kan je eens bij hem te rade gaan.

En die maat van mijn at nog minder als mijn maar heeft nu toch 8 tot 10 kg te Pakken

Hahaha dit zegt al weer alles:eek:

Ga je inlezen over voeding gast!!! Drinken kan je altijd dus als je problemen zou hebben met eten drink je het vloeibaar...

1sneetje krentenTROL

hoe meer je eet hoe meer honger je krijgt probeer telkens net iets meer koolhydraten en eiwitten snachts eten werkt ook goed bakkie kwark ofzo

is Nog altijd grappig dat mensen gaan kuuren met ballen van verstand en ze vragen dan srs reacties hiere ......

plus je voeding is zoo K*t man , uit wat moet je lichaam zijn voedingstoffen halen als je eet als een puber die op zondag voetbal gaat spelen ?

Wat ik zeg: stop je kuur al maar zoek info over voeding leer hoe trainne ,eten ,en slapen en kom dan naar hier met een kuurvoorstel..

Terug
Naar boven