Fitness Seller

Tren.

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Is tren eiwitsparend/goed om mee te cutten?
Gaat het wat doen wanneer ik 250 test en 200 tren zet per week?
Of moet het gelijk op 500/200.
Heb tren nog nooit gebruikt maar er schijnen wel wat bijwerking van te kunnen komen,wil wat strakker komen te staan en primo is me even te veel/duur.
Wie heeft er ervaring mee?

Dank.

wacht nog wat met tren, is te zware gear voor je stats imho
ik heb het 2 jaar geleden eens gebruikt goede results maar shitsleep etc zweten en stinken,
kwam wel totaal niet para zoals sommigen

• Topic Starter Topic Starter
Is z'n 3e kuur al kan je nagaan.
Hey ho,daarom vraag ik het toch ook?
Veel te zwaar dus in jullie ogen?

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 22:57 ----------

wacht nog wat met tren, is te zware gear voor je stats imho
ik heb het 2 jaar geleden eens gebruikt goede results maar shitsleep etc zweten en stinken,
kwam wel totaal niet para zoals sommigen
Okee dank je wel voor je input!

Wordt lekker vol zo deze log sectie.
Vragen stellen in de aas sectie.

Is z'n 3e kuur al kan je nagaan.

Oprechte vraag,.. het aantal kuurtjes dat jij erop hebt zitten maakt me niet uit,... maar HGH/Insuline etc,... Voor mij is dat toch écht een flinke stap verder dan Tren.
Zoveel schelen jullie stats niet ;)

+Daarbij zeggen stats mij tot op zekere hoogte iets,.. stats als deze met zo'n laag BF zou je op foto of irl moeten beoordelen imo 80kg @ 8% kan zomaar aardig buf zijn,.. terwijl 80kg niet echt groot "klinkt".

OT: Ik heb zelf voor mijn stop ook Tren gebruikt,.. als ik het me goed herinner 500/400 (met test)
Ging daar erg goed op,.. keihard, en qualiteits massa,.. zeer tevreden over toen.
Ja, het is geen kattepis, en JA er zijn dingen die je misschien beter eerst nog kunt pakken,.. Aan de andere kant vind ik dat je TS ook gewoon oprecht advies kunt geven,.. aan danwel afraden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Oprechte vraag,.. het aantal kuurtjes dat jij erop hebt zitten maakt me niet uit,... maar HGH/Insuline etc,... Voor mij is dat toch écht een flinke stap verder dan Tren.

+Daarbij zeggen stats mij tot op zekere hoogte iets,.. stats als deze met zo'n laag BF zou je op foto of irl moeten beoordelen imo 80kg @ 8% kan zomaar aardig buf zijn,.. terwijl 80kg niet echt groot "klinkt".

OT: Ik heb zelf voor mijn stop ook Tren gebruikt,.. als ik het me goed herinner 500/400 (met test)
Ging daar erg goed op,.. keihard, en qualiteits massa,.. zeer tevreden over toen.
Ja, het is geen kattepis, en JA er zijn dingen die je misschien beter eerst nog kunt pakken,.. Aan de andere kant vind ik dat je TS ook gewoon oprecht advies kunt geven,.. aan danwel afraden.

Toch wel, reken maar uit, bovendien heb je mijn foto's wel gezien denk ik en mijn stats zijn real.
Kan hier verder nog aan toevoegen dat ik ervaring heb met tren, zowel de e- als de a-versie en dat ik mentaal nauwelijks sides ondervonden heb, lichamelijk daarentegen wel.
Mijn conclusie is dat het kwa sides persoonsgebonden is en als je het niet probeert weet je het niet, mocht TS toch voor tren gaan raad ik aan lowdose te beginnen.Verhogen kan altijd nog.

Dank je wel voor input waar ik wat mee kan.
Welke dingen zou ik evnetueel "beter" eerst nog kunnen pakken?

thanx!

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 13:29 ----------

Toch wel, reken maar uit, bovendien heb je mijn foto's wel gezien denk ik en mijn stats zijn real.
Kan hier verder nog aan toevoegen dat ik ervaring heb met tren, zowel de e- als de a-versie en dat ik mentaal nauwelijks sides ondervonden heb, lichamelijk daarentegen wel.
Mijn conclusie is dat het kwa sides persoonsgebonden is en als je het niet probeert weet je het niet, mocht TS toch voor tren gaan raad ik aan lowdose te beginnen.Verhogen kan altijd nog.
Okee man dank je wel!

Zal een kg of 3 schelen op hetzelfde bf%, mits die van TS ook kloppen natuurlijk ;)
Maar goed die stats na twee kuurtjes "zouden" opzich goed kunnen zijn,.. Nogmaals, voor mij persoonlijk heb ik daar foto's voor nodig om echt over te kunnen oordelen,..
Soms zijn stats (zeker bij beginners) uitgesproken slecht om te gaan kuren, maar in deze denk ik dat je echt het lichaam moet beoordelen ipv de tekst.
Overigens zit TS (nog) niet aan de HGH e.d. dus wie weet knalt ie dan wel helemaal door naar nog betere stats :D :D
Hoe waren die van jou dan na twee kuurtjes ? Ikzelf was te vroeg begonnen,.. daarna pas ingelezen na dit forum gevonden te hebben (ja stom) en na een jaar (of twee) pas weer de volgende gedaan. Stats na 2 kuurtjes waren dus niet zoo indrukwekkend,... ongeveer waar ik nu op sta,.. alleen nu nog natty :o

Maar ik heb jou foto's niet gezien Marcel :( Dat was ook min of meer wat ik bedoelde, want van TS heb ik ze ook niet gezien,... zomaar blind op de stats afgaan kan bij zulke stats wel eens verkeerd uitpakken.

Sides heb ik wel ervaren, maar niet te oid,.. in het begin de hoest, en tijdens het trainen meer vochtverlies (zweet :D) dan normaal, verder niets.

Dank je wel voor input waar ik wat mee kan.
Welke dingen zou ik evnetueel "beter" eerst nog kunnen pakken?

Geen idee, waar heb je eerder al mee gekuurd ?

Laatst bewerkt:
hoezo zou tren niet kunnen in zijn derde kuur?

Kan prima, en zeker op zo'n relatief lage dosis...

eventueel kan je tren acetaat pakken, dat in het geval je niet tegen tren kan het snel uit je lichaam is.

Tren kan prima low dose bij een derde kuur..

als je test lager doet in verhouding met tren vallen (naar ervaring van vele forumleden) de sides mee, of zijn ze in ieder geval minder erg.

al je wilt cutten kan je bijv 200/400 test-tren verhouding doen.

Wat waren je eerdere kuren dan?

andesr zou je eventueel test-mast-winny kunnen overwegen als cutkuur/strakker te worden..

Laatst bewerkt:
Zal een kg of 3 schelen op hetzelfde bf%, mits die van TS ook kloppen natuurlijk ;)
Maar goed die stats na twee kuurtjes "zouden" opzich goed kunnen zijn,.. Nogmaals, voor mij persoonlijk heb ik daar foto's voor nodig om echt over te kunnen oordelen,..
Soms zijn stats (zeker bij beginners) uitgesproken slecht om te gaan kuren, maar in deze denk ik dat je echt het lichaam moet beoordelen ipv de tekst.
Overigens zit TS (nog) niet aan de HGH e.d. dus wie weet knalt ie dan wel helemaal door naar nog betere stats :D :D
Hoe waren die van jou dan na twee kuurtjes ? Ikzelf was te vroeg begonnen,.. daarna pas ingelezen na dit forum gevonden te hebben (ja stom) en na een jaar (of twee) pas weer de volgende gedaan. Stats na 2 kuurtjes waren dus niet zoo indrukwekkend,... ongeveer waar ik nu op sta,.. alleen nu nog natty :o

Maar ik heb jou foto's niet gezien Marcel :( Dat was ook min of meer wat ik bedoelde, want van TS heb ik ze ook niet gezien,... zomaar blind op de stats afgaan kan bij zulke stats wel eens verkeerd uitpakken.

Sides heb ik wel ervaren, maar niet te oid,.. in het begin de hoest, en tijdens het trainen meer vochtverlies (zweet :D) dan normaal, verder niets.

Geen idee, waar heb je eerder al mee gekuurd ?

Dank je wel man,ik vindt dat je helemaal gelijk hebt.
Ik heb gekuurd met Anavar en test op 500mg.
Zoek dus iets om mee te stacken voor de volgende kuur.
En wat betreft mijn gewicht,ik denk niet dat het mooi is wanneer ik op 100kg kom te staan(daarnaast ben ik ook vechtsporter).
Liever iets vasculairder.
Alvast dank!

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 16:11 ----------

hoezo zou tren niet kunnen in zijn derde kuur?

Kan prima, en zeker op zo'n relatief lage dosis...

eventueel kan je tren acetaat pakken, dat in het geval je niet tegen tren kan het snel uit je lichaam is.

Tren kan prima low dose bij een derde kuur..

als je test lager doet in verhouding met tren vallen (naar ervaring van vele forumleden) de sides mee, of zijn ze in ieder geval minder erg.

al je wilt cutten kan je bijv 200/400 test-tren verhouding doen.

Wat waren je eerdere kuren dan?

andesr zou je eventueel test-mast-winny kunnen overwegen als cutkuur/strakker te worden..

Dank je wel.
Ja ik kreeg dit ook als advies van iemand voor een derde kuur thats all.
Ik heb var gebruikt en test op 500.

Met tren krijg je wel enorme pomp he.. is dat wel handig met vechtsport?
als dat niet in de weg staat

v'b:
1-10 tren 400 mg EW
1-12 test (e) 250 mg EW
12 dagen na laatste inject arofixen..1 cap per dag 4 weken lang

Ik laat aan jou over hoe je de tren gaat invullen, of je bouwt em langszaam of je gebruikt korte esthers als het evt niet fijn voelt..

je kan evt ook van tren 8 weken maken en de test 10 weken..

Met tren krijg je wel enorme pomp he.. is dat wel handig met vechtsport?
als dat niet in de weg staat

v'b:
1-10 tren 400 mg EW
1-12 test (e) 250 mg EW
12 dagen na laatste inject arofixen..1 cap per dag 4 weken lang

Ik laat aan jou over hoe je de tren gaat invullen, of je bouwt em langszaam of je gebruikt korte esthers als het evt niet fijn voelt..

je kan evt ook van tren 8 weken maken en de test 10 weken..

Okee man.
Misschien eerst 200 idd.
Dank voor je input!!

Terug
Naar boven