MuscleMeat

Trenbolone in eerste kuur

Ik ga dus alleen test doen alleen wat is aantrekkelijker. Ik zit te twijfelen tussen test-e of sustanon.
Test e e5d of ew? Sust moet hoe vaak? Ik lees verhalen van e3d tot eens per 3 weken....
Sust heeft geen voordelen, je moet het vaker zetten want minder stabiele waardes ( = meer kans op bijwerkingen). Test e kun je eens per week zetten, maar hoe vaker hoe beter.

Anders beetje primo / mast ernaar zetten voor de E:A verhouding. Daarnaast goede voeding en je hebt gene last van vocht

BS :)... ik heb bijv heel erg last van vocht... en dat ALTIJD al. maakt niet uit wat ik eet en of ik er bij cardio. en ook al eet ik amper zout of carbs....... voordeel is weer dat ik geen last heb van me gewrichten nu ik aan de winstrol zit.

LOL ik snap nog steeds niet dat mensen aan de TREN willen eerste kuur...... de meest agressieve aas die er is... vooral als je alle persoonlijke verhalen leest.. doe dat de 3e/4e kuur dan ofseuw.. ik ga ook pas aan de TREN als ik de rest allemaal heb gehad...

Zou ook gewoon test zetten op 250 mg/ pw.
enanthaat begint wel pas na een week of 3 echt te werken.

Je kan nadien nog altijd verhogen naar bv 500 mg per week, suc6.

test 500 man goede eerste kuur heb er tog 8kg mee gewonnen (4kg behouden)
maar je word ook sterk van etc en dan weet je wat je aan test hebt..

Van twijfelen tussen 500 test of test en tren naar 250 test only. Zou 500 test doen gewoon.

wrm? niet eerst 250 verhogen kan toch nog altijd.

Ik ben begonnen op 250mg test e ew de eerste 4 weken. Zit nu 5e wk op 500mg ew
Beetje spijt van datk niet gelijk begonnen ben op 500mg ew.

Gaat misschien niet op voor iedereen, test e komt ook pas goed op zen recht in week 3 of 4.

begin anders op 250mg e5d, komt neer op 375 elke week.

Terug
Naar boven