AndroidHealthClinic

trenbolone only

ignashov

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
zijn er mensen die een tren only al hebben geprobeerd ? ik hoorde op de sportschool van iemand dat die er heel goed op ging alleen veel last van de sides had. Ik vroeg of het niet beter was dat je er test naast moet zetten maar hij zei dat het onzin was en dat je op tren only alleen pure spiermassa overhield en geen vocht zoals bij test.

Test is de basis van iedere kuur en trenbolone is ook een 19-nor dus drukt lekker op je axis. Geen aanrader dus!!!
In mijn ogen kan je het risico niet nemen bro...

Ja, hoor ik wel vaker.
Maar vind het zonde van de gear om er niet wat test bij te zetten.

Bovendien is het risico van een slappe derde been idd veel te groot!

De heren hier boven mij hebben gelijk. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
oke duidelijk bedankt voor de reacties

gedaan. en goed bevallen. geloof dat het was 100mg om de dag voor 6 weken. (kan er een mg naast zitten hoor ;) ) ben er destijds 4-5 kilo mee aangekomen en een gruwelijk pomp/krachttoename, 0,0 acne en geen slappe derde been haha. nouja misschien dat het een KLEIN beetje invloed heeft gehad :p

• Topic Starter Topic Starter
ik gok er toch liever niet op , denk niet dat mn vriendin het me in dank afneemt als het bij mij wel gebeurt.

neem tren acetate of enanthate om de week 150 mg. en daarbij test 200mg. en deca 200mg. per week

Waarom niet gewoon Test only? 500mg/wk Als je je echt zorgen maakt om vochtretentie neem je er wat arimidex bij.

Omdat ie het over trenbolone heeft?

dshot wil misschien nog reageren op zijn vreemde kuursamenstelling waar totaal geen logica van in zit...:rolleyes:

tren only wel ok..vaak gedaan...enige nadeel is:
libido, trensomnia, zweten, stinken en het wat sneller opgefokt zijn.

dschot bedoelde gewoon die tren enanthaat om de week, over de acetaat zei hij niets, ben ik nu de enige die dat ziet in die zin ? :D

Terug
Naar boven