Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo zijn er lijsten vol te vinden joris.
Iedereen weet dat grondstoffen uit het verre oosten komen.
Maare als jij meer wilt betalen voor je "top bronnen home brew" zoals je dat in je pm noemt moet je dat lekkker zelf weten.
Je kent er geen zak van bro.
Ik vraag je nog is: link een foto van je 'topfysiek'.
Idd alle grondstoffen komen uit far east, en maar een paar procent verkoopt legit poeder, en het zijn net die die var duurder verkopen.
Maar dat weet jij niet, want jij koopt gelabelde vials en weet niet waarover je spreekt.
Voor zover ik weet wordt er geen parabolan meer gemaakt door farmaceutische bedrijven. Het wordt alleen nog gemaakt door UG labs. Betreft de dosering van de producten die er gemaakt worden is er weinig met zekerheid te zeggen. Dat zou je dan toch echt per merk en batch moeten testen in een lab..
Jaa klopt man, want ik vind sommige ug labs ok.
Je ziet toch aan me stats dat ik geen topfysiek heb, ik moet eerst 120 wegen op mijn lengte wil ik buf zijn.
Ik heb alles wat ik gezegd heb onderbouwd en zelfs bewezen.
Nu jij.

Sinds wanneer moet je een topfysiek hebben als bewijs dat je weet hoe UG-labs werken? Als je de searchfunctie gebruikt zie je ik weet niet hoeveel topics met ik weet niet hoeveel bronnen dat Var tegenwoordig niet meer stukken duurder is dan Winny. Misschien wordt jij wel gewoon opgelicht door Kim Jong Lee uit far east zoals je 't zo mooi noemt.