XXL Nutrition

Trenbolone stacken met iets anders dan test??

MisterQQ

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
114kg
Vetpercentage
13%
Hoi jongens ,

Ben 8 weken geleden begonnen met kuur test-e / "Trenbolone">tren-e.. Alleen wegens optreden gyno wil ik verder gaan met alleen "Trenbolone">tren-e.. Kan ik dit nog met iets anders stacken dan test ivm libido verhaal en waarbij geen gyno optreedt??

Proviron heb ik al aan gedacht alleen daar geloof ik zelf niet echt in..

Alvast bedankt voor meedenken

Doe het met een DHT.
Mast, Primo of winnie

idd, lage dosis test (250mg) aanhouden, met mast prop of winstrol ernaast

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik dan mast is ga proberen .. wordt dan 1 ml mast plus 2 ml tren om de 5 dagen..

1ml mast? doet volgens mij niets, zou er zeker test naast houden
denk niet dat je met een libido van 0 wil zitten

geen test ivm met gyno!!!!!!!!!!!! Het is of alleen test of alleen tren niet samen.. Aangezien ik tren veel beter vind dan test wil ik zowiezo doorgaan met tren.. Die mast is alleen om libido iets beter te houden niet om betere gains te halen ofzo

Laatst bewerkt:
Provi en test zijn imo de enige zaken die een positief effect hebben op je libido als het over AAS gaat. Provi zal waarschijnlijk zijn werk wel doen ondanks dat 'je er niet in gelooft'. :rolleyes:

Zou 30 mg proviron voldoende zijn dan met tren only?? ben al twee weken bezig op alleen tren merk nog geen daling van libido , maar dat zal nu wel komen ben ik bang..

Mast gaat dus niks toevoegen voor verhoging libido??

Laatst bewerkt:
Ik zou hem toch minstens op 50mg zetten. Verhogen indien nodig.

Ik zou doen:

-800mg primo
-400mg tren e
-250mg test e (libido)

anders:
-800mg primo
-400mg tren e
-50mg provi (hg) per dag

Duur man.
Test op 250 krijg je daar al gyno van?
Hoe hoog zat de test?

Hoe ver sta je in je kuur, 8 weken geleden begonnen. Hoe lang was je van plan tren nog te pakken? Ik bedoel als het om een paar weken gaat dan kan je ook winny orals pakken. Dat is ook een DHT en stukken goedkoper dan die grote hoeveelheden mast of primo.

En dat libido, het is ook een kwestie hoe je er tegenover staat, is dat een must of kan je een tijd minder libido best hebben?

Edit dubbelpost

Laatst bewerkt:
why stacken? Ik doe niets anders dan alleen Tren. Ben al 3 maanden on en dat ding vliegt nog steeds omhoog bij elk vrouwelijk contact ;-)
Ben zelf ook mega gevoelig vooor Test. Daarom dit jaar test eruit gehaald. Ben droog. Ben vol. En heb geen gyno! In tegenstelling tot voorgaande jaren MET Test.

heb ik ook wel is aan gedacht om tren only te doen, maar durfde het niet ivm libido.
wat test test erbij laten lopen.
ben benieuwd of er meer mensen zijn die tren only gebruikt hebben.

mvg

gaan jullie dan echt zo hard op tren...

waarom niet

1x tren gebruikt op 600mg, merkte spijtig genoeg weinig

tja... ff 6 maanden niks (maar dan ook echt niks) gebruiken en je knalt al op 200 p.w. hoor....
Was altijd bang voor libido probs maar besloot het toch te proberen omdat ik gek werd van mn tepels en die plofkop. Bevalt uiterst goed! Wil nooit meer test.
Maar goed. Misschien ben ik wel een uitzindering die net zon hoge libido heeft op Tren only als op Test met iets anders...

Terug
Naar boven