MuscleMeat

Trenbolone stacken met iets anders dan test??

• Topic Starter Topic Starter
vorige kuur niks geen last van gyno.. maar nu al met een kleine dosis test aardige gyno.. Test eruit en aromasin erbij en gyno is aan het verdwijen toch vreemd dat ik er nu ineens wel last van heb..
Ga gewoon kijken wat het doet tren only... Zal er wel wat provi bijdoen.. Mocht het libido echt nul worden schakel ik wel over op wat anders...

ik ken wel wedstrijd bodybuilders die gaan op tren e en provi only puur voor het vocht voornamelijk maar bevalt ze heel goed en die jongens weten wel waar ze mee bezig zijn

maar goed,
ik zie ze nooit meer dus zit zelf eig ook met een vraagje voor mn komende kuur
ben nu net begonnen met hgh
eerst klein maandje opbouwen voor aan mn dosis te zitten
dan wou ik beginnen met test deca diana
na 8 weken susta tren e

de reden is omdat ik nog test e en deca heb liggen, de rest ga ik dan wel halen
maar dit kan dus wel toch?? sust met tren e??
heb ik nog nooit gehoord eig dat iemand het deed maar sust is toch versch soorten test dus zou moeten werken toch? behalve dat de sust missch iets langer doorwerkt

gr

dus als ik het goed begrijp kun je bij Tren E only voor je libido te dekken Provi 50mg ed erbij nemen?

dus als ik het goed begrijp kun je bij "Trenbolone">Tren E only voor je libido te dekken Provi 50mg ed erbij nemen?

Theoretisch wel.... Maar of het in de praktijk afdoende zal zijn, daar kan ik geen uitsluiting over geven.

Ligt btw ook aan hoe hoog je tren e gaat doseren...

1-10 Tren E 400 mg EW
1-4 Winny 50 mg ED
5-? Provi 50 mg ED

en nakuurtje van 4 weken

zoiets dacht ik aan

1-10 "Trenbolone">Tren E 400 mg EW
1-4 Winny 50 mg ED
5-? Provi 50 mg ED

en nakuurtje van 4 weken

zoiets dacht ik aan

Nope zou het zelf zo doen:

1-10 400mg tren e/week
3-12 50mg provi/dag
9-12 50mg winny inject desma/dag
13-15 500IU HCG/dag
13-15 1000IU Vit E/dag
13-16 a 18 1cap aroxifeen/dag

geen kickstart dus, en wat je eigenlijk met test e altijd doet de winny 2 weken laten doorlopen? waarom eigenlijk de vit E?

hmmm, tren kan je ook wel pakken met primo, ooit wel eens een kuur masteron met tren gedaan...geen libido crashes niks.

hmm volgende week beginnen met 800mg tren, ben eens benieuwd

hmm volgende week beginnen met 800mg "Trenbolone">tren, ben eens benieuwd

Mij niet zo goed ginge op die 800mg :eek:. Die ervaring was zo slecht dat ik daarna bijna 2 jaar clean ben geweest, tren permanent heb afgezworen en sindsdien nooit meer hoge doseringen heb genomen...

Wat neem je erbij Gwillie?

10 weken 800mg tren + 800mg primo + test(laag beginnen zien hoe dat het verloopt)
ben nu toch al een half jaar off, laatst geeindigt op 1000mg test only
daarna primo doortrekken, verder gaan op korte esthers, heb een kuurtje in een gepuzzelt voor een week of 26

Mij niet zo goed ginge op die 800mg :eek:. Die ervaring was zo slecht dat ik daarna bijna 2 jaar clean ben geweest, "Trenbolone">tren permanent heb afgezworen en sindsdien nooit meer hoge doseringen heb genomen...

Wat neem je erbij Gwillie?

In welk opzicht was die ervaring slecht? Zowel na als tijdens de kuur? je kan ook PM'en hoor. Ben benieuwd.

Zit nu op 400MG tren e + 100mg mast e, in week 9 nu.., niks geen last van libido.., miss 4x per week geil ipv iedere dag, maar vind het reuze meevallen!
Maarjah, ook geen 10KG erbij ofzo, wel hoop kracht erbij.

seeker, wat waren de side's bij 800mg tren?

Hoi jongens ,

Ben 8 weken geleden begonnen met kuur test-e / "Trenbolone">tren-e.. Alleen wegens optreden gyno wil ik verder gaan met alleen "Trenbolone">tren-e.. Kan ik dit nog met iets anders stacken dan test ivm libido verhaal en waarbij geen gyno optreedt??

Proviron heb ik al aan gedacht alleen daar geloof ik zelf niet echt in..

Alvast bedankt voor meedenken

400/500mg Bold miss???

Voelde bij 200mg tren al enorme daling in libido.
800mg WTF! :D

10 weken 800mg tren + 800mg primo + test(laag beginnen zien hoe dat het verloopt)
ben nu toch al een half jaar off, laatst geeindigt op 1000mg test only
daarna primo doortrekken, verder gaan op korte esthers, heb een kuurtje in een gepuzzelt voor een week of 26
kun je dit even posten ben benieuwd?

Zit al 10+ weken op 600mg tren en heb gisteren nog lekker kunnen presteren. De hele nacht keihard geweest.

Mijn kuurtje 200 mg tren ew, 50mg provi elke dag, om de 4 dagen 100 mg winstrol inject en 100 mg test prop om de 4 dagen (libido) en week 1 en 2 mischien 3 50 mg oxy ben benieuwd ik wilde namelijk ook een keer zonder hoge dosis test.

Mijn kuurtje 200 mg tren ew, 50mg provi elke dag, om de 4 dagen 100 mg winstrol inject en 100 mg test prop om de 4 dagen (libido) en week 1 en 2 mischien 3 50 mg oxy ben benieuwd ik wilde namelijk ook een keer zonder hoge dosis test.

Test prop om de 4 dagen? Gaat dat goed denk je, ivm schommelingen?

Test prop om de 4 dagen? Gaat dat goed denk je, ivm schommelingen?

Ja hoor is voor mij goed te doen.begin na 3 dagen wel te voelen dat het uit begint te werken, maar vind ik niet zo erg kan dan de derde dag toch nog lekker trainen en een dagje minder vind ik wel ok. Verder waardeert de winstrol het hele boeltje lekker op en de oxy zorgt voor genoeg kracht.

Ik zeg niet dat dit voor iedereen werkt, maar voor mij wel ;)

Terug
Naar boven