AndroidHealthClinic

Trenbolone - Testen

Na een paar keer weer die trenbolone hoest gehad te hebben lijkt het nu wel over.

Ik zet nu 1 ml (75mg) ed en heb er totaal geen last meer van, terwijl ik soms wat bloed mee trek ook.
Verzadiging???

Damn maus ben jij ook wel een off?
Waar ben je nu mee bezig kerel...

ik heb pas trenbolon/testen gebruikt van IP 4ml wk. Bijwerkingen waren heel erge slapeloosheid, stinken (heb ik niet met ander a.s.) en een harde knobbeltje onder mijn borst.
verder positieve dingen zoals kracht en massa waren wel ok.
Maar toch mix vind ik maar niks

ik heb pas trenbolon/testen gebruikt van IP 4ml wk. Bijwerkingen waren heel erge slapeloosheid, stinken (heb ik niet met ander a.s.) en een harde knobbeltje onder mijn borst.
verder positieve dingen zoals kracht en massa waren wel ok.
Maar toch mix vind ik maar niks

Lekkere opkomende gyno??? :D ;)

• Topic Starter Topic Starter
edit

Laatst bewerkt:
En wat denken jullie van dit: ???

250mg testo E (1ml)
200mg trenbo E (1ml)
Dit samen zetten (2ml) om de 4 dagen.

Dan wordt dit toch gelijkmatiger verdeeld, niet?

Want als je het bovenstaande wil nemen per week, dan moet je het eens om de 3 dagen en dan weer om de 4 dagen zetten.:scratch:

Blijft je bloedspiegel niet beter op hetzelfde niveau als je er steeds even veel tijd tussen laat ???

Laat die reacties maar komen!!!
;)

Als je echt zo stressed op dat 1 dagje, spuit je gewoon smorgens->3dagen wachten->savonds->4 dagen wachten->smorgens enz enz :D Dan is het verschil in tijd weg.

voor de rest is 500 test e 400 trenbolone e per week wel netjes, ms hcg overwegen. Zet er masteron e bij en je hebt betwistbaar dé perfecte cutstack of droge massastack.

edit

Laatst bewerkt:
OK, ik sluit mij aan bij de ervaren mannen.
Qua hoeveelheid mag het dus iets meer zijn.

Maar nu verder on-topic.
Stel, ik neem 4ml per week wat mag ik dan verwachten van bijwerkingen?
Hoest? Acné? ...
Of zijn er altijd bijwerkingen bij trenbolone, gelijk welke hoeveelheid je neemt?
Of ist het risico hoger bij acethaat dan bij enanthaat?

Dat ligt er helemaal aan hoe gevoelig je ervoor bent bro, zelf had ik alleen 'last' van toegenomen agressie.

Wat 'waarom HCG'?? Meen je dat nu?

edit

Laatst bewerkt:
Ik weet wel wat HCG is, maar de één zegt je moet het nemen
en de ander zegt dat het voor niks nodig is.
Ik ga al nolvadex gebruiken na m'n kuur.

Daarom vraag ik: WAAROM wel ;)

WANT lees maar eens volgend topic: Waarom geen HCG combineren met nolvadex
vandaar mijn twijfel...

HCG moet tijdens de kuur

500 mg test en 400 mg trenbolone is zwaar onderdrukkend, als je dat 10-12 weken volhoud zullen je balletjes serieus gekrompen zijn, en je herstel verdoet. Dus HCG maar nemen :) Voor de rest staat er genoeg over in leerzame topics enz. Ga ik niet citeren.

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg4

hierzo

edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven