MrJ zei:
gnegenegehehehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:
Iz-dat-zooo zei:
fitnesboy zei:Heren,
Is de stank van tren. nou echt zo erg of valt het allemaal wel mee en is het met een beetje deo wel te beperken..??
Iz-dat-zooo zei:

jweigeman zei:c&k heeft goede tren enanthaat.. alleen hoog ba gehalte
AUW! 
Sooooooooo............vette hap man...............
Inderdaad de lui die fake-shit verkopen moet je snijden, maar je moet niet gelijk vooroordelen hebben. Iz-dat-zooo zei:What the **** spam![]()
Ik heb het spul voor mezelf man![]()
En ik kan alleen maar zeggen dat het top is...
Wat moet ik spammen.....ik hou mij daar niet mee bezig heren......
Een paar tientjes/honderdtjes overhouden door shit te verkopen.... Kom nou........doe eens ff normaal...
Ik heb andere prioriteiten in mijn leven..... en ga echt niet proberen om op een forumpje wat omzet te behalen door tren te verkopen en dan..............................................ben ik een paar tientjes rijker............Sooooooooo............vette hap man...............
Dus als iemand hier ff wil melden dat bepaald iets van een bepaalde merk aanwezig is in NL, dan is de desbetreffende persoon gelijk een spammerInderdaad de lui die fake-shit verkopen moet je snijden, maar je moet niet gelijk vooroordelen hebben.
Denk ff na mensen..........
Groet,
slabek zei:stop eens met die GG spam.. heb je er aandelen in ofzo??
ccnp zei:He breezah boy,
Voor de rest gaat het wel goed met je, ik snap dit berichtje niet van jou.
Kun je het even uitleggen, wat heeft dit te maken met deze topic!

Iz-dat-zooo zei:What the **** spam![]()
Ik heb het spul voor mezelf man![]()
En ik kan alleen maar zeggen dat het top is...
Wat moet ik spammen.....ik hou mij daar niet mee bezig heren......
Een paar tientjes/honderdtjes overhouden door shit te verkopen.... Kom nou........doe eens ff normaal...
Ik heb andere prioriteiten in mijn leven..... en ga echt niet proberen om op een forumpje wat omzet te behalen door tren te verkopen en dan..............................................ben ik een paar tientjes rijker............Sooooooooo............vette hap man...............
Dus als iemand hier ff wil melden dat bepaald iets van een bepaalde merk aanwezig is in NL, dan is de desbetreffende persoon gelijk een spammerInderdaad de lui die fake-shit verkopen moet je snijden, maar je moet niet gelijk vooroordelen hebben.
Denk ff na mensen..........
Groet,
MrJ zei:Als jij volgende keer dan nadenkt voordat je tig Tren. topics gaat kicken?
Iz-dat-zooo zei:
MrJ zei:
Iz-dat-zooo zei: