Fitness Seller

trenbolone..

Heren,
Is de stank van tren. nou echt zo erg of valt het allemaal wel mee en is het met een beetje deo wel te beperken..??

ik zweet s'nachts als een gek van die tren en als ik s'morgens wakker wordt ruikt alles niet echt fris :o .

fitnesboy zei:
Heren,
Is de stank van tren. nou echt zo erg of valt het allemaal wel mee en is het met een beetje deo wel te beperken..??

Ik heb het 7 weken gebruik en ik moet zeggen, mijn lichaam stonk niet naar Eau de buffel zoals de meeste die hier last van hebben.
Ik heb eerder last van Test eth (zure lucht)

Iz-dat-zooo zei:
Onjuist.

Tren enanthaat van golden gear is topspul ;)

Laat mij maar eens een lab analyse zien van die Tren van jou....dan kun je pas zeggen of het echt top spul is. Dus tot die tijd kun je wat mij betreft kappen met die spam :mad:

Tren van GS is goed genoeg voor mij! :D

gs heeft helaas geen enanthaat...

c&k heeft goede tren enanthaat.. alleen hoog ba gehalte

ik ga zelf bij de volgende cycle aan de oral, tren acetate..

What the **** spam :D

Ik heb het spul voor mezelf man ;)

En ik kan alleen maar zeggen dat het top is...

Wat moet ik spammen.....ik hou mij daar niet mee bezig heren......

Een paar tientjes/honderdtjes overhouden door shit te verkopen.... Kom nou........doe eens ff normaal...

Ik heb andere prioriteiten in mijn leven..... en ga echt niet proberen om op een forumpje wat omzet te behalen door tren te verkopen en dan..............................................ben ik een paar tientjes rijker............ :D Sooooooooo............vette hap man...............

Dus als iemand hier ff wil melden dat bepaald iets van een bepaalde merk aanwezig is in NL, dan is de desbetreffende persoon gelijk een spammer :mad: Inderdaad de lui die fake-shit verkopen moet je snijden, maar je moet niet gelijk vooroordelen hebben.

Denk ff na mensen..........

Groet,

Laatst bewerkt:
Iz-dat-zooo zei:

Een paar tientjes/honderdtjes overhouden door shit te verkopen.... Kom nou........doe eens ff normaal...

Ik heb andere prioriteiten in mijn leven..... en ga echt niet proberen om op een forumpje wat omzet te behalen door tren te verkopen en dan..............................................ben ik een paar tientjes rijker............ :D Sooooooooo............vette hap man...............

Dus als iemand hier ff wil melden dat bepaald iets van een bepaalde merk aanwezig is in NL, dan is de desbetreffende persoon gelijk een spammer :mad: Inderdaad de lui die fake-shit verkopen moet je snijden, maar je moet niet gelijk vooroordelen hebben.

Groet,

He breezah boy,

Voor de rest gaat het wel goed met je, ik snap dit berichtje niet van jou.

Kun je het even uitleggen, wat heeft dit te maken met deze topic!

Iz-dat-zooo zei:

Groet,

Als jij volgende keer dan nadenkt voordat je tig Tren. topics gaat kicken?

als je van de trap afvalt ben je snel beneden :D :D :D

Iz-dat-zooo zei:
Onjuist.

Tren enanthaat van golden gear is topspul ;)

Ik denk dat er de laatste tijd teveel mensen zijn die voor chemicus willen spelen. Iedereen denkt zelf even van alles in elkaar te flatsen in de keuken. Dit kan best een keer goed gaan maar waarom denken jullie dat bedrijven als organon (of grote ug labs) miljoenen uitgeven aan steriele ruimtes en afzuigsystemen ? Als dat niet nodig was geweest hadden ze het wel in een fabriekshal gaan produceren. Je injecteert wel een stof in je bloed en ik vind het bijzonder dom om te denken dit zelf maar even te doen omdat je dan een paar euro goedkoper uit bent.

Terug
Naar boven