MuscleMeat

trenbolone..

Chemical zei:
Ik denk dat er de laatste tijd teveel mensen zijn die voor chemicus willen spelen. Iedereen denkt zelf even van alles in elkaar te flatsen in de keuken. Dit kan best een keer goed gaan maar waarom denken jullie dat bedrijven als organon (of grote ug labs) miljoenen uitgeven aan steriele ruimtes en afzuigsystemen ? Als dat niet nodig was geweest hadden ze het wel in een fabriekshal gaan produceren. Je injecteert wel een stof in je bloed en ik vind het bijzonder dom om te denken dit zelf maar even te doen omdat je dan een paar euro goedkoper uit bent.

Volledig mee eens.

Alleen het ging hierbij om de juiste hoeveelheid werkzame stof van trenbolone.

Mijn voorkeur zou ook altijd uitgaan naar een erkend bedrijf als ik al kan kiezen, maar in dit geval was er niet veel keus :)

Iz-dat-zooo zei:

Gut o gut, gaan we nu een spelletje spelen? :rolleyes:

Anyway ik ben duidelijk genoeg geweest dat op deze manier topic kicken niet gewenst is. En daar heb je je maar aan te houden misschien? :)

En nu verder ontopic please.

hardgainers zei:
ik zweet s'nachts als een gek van die tren en als ik s'morgens wakker wordt ruikt alles niet echt fris :o .

Ik dacht dat ik beetje grieperig was en daarom lag te zweten in mijn nestje :rolleyes:

Vooralsnog heb ik (nog) geen typische tren smaak in de mond ervaren..zal ook wel komen omdat ik vroeg in de ochtend injecteer en dan toch al een dooie smaak in me bek heb.

Het hoesten vind ik ook best mee vallen..af en toe een hoestbuitje dat ik goed kan beheersen. Wel zwaar ademen..

Na 3 weken Tren ben ik nog steeds uitermate tevreden over de vorderingen..got myself a new favorite roid! :coolnana:

Terug
Naar boven