XXL Nutrition

Trendflow met winstrol

Kipvisbal

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Goedendag mede builders.

Ik zit aan m'n eerste kuur te denken om beide te gaan stacken.

1-10 trendflow 2ml ED
4-10 winstrol 40mg ED

10-14 20mg nolvadex

Waarom trendflow; omdat ik het niet zo heb op spuiten. (kort maar krachtig)

Wat vinden jullie van deze combinatie?

Mvg,
Kipvisbal

Tja ik snap niet dat je zoveel geld wilt uitgeven aan één of ander smeerseltje? Is 1x pw nu echt zo'n ramp? Zo'n klein spuitje? Het is geen bloedprikken he... Dat vind ik ook zwaar gaar namelijk.

Hoeveel mg test zit er in die 2ml trendflow dan?

• Topic Starter Topic Starter
Tja ik snap niet dat je zoveel geld wilt uitgeven aan één of ander smeerseltje? Is 1x pw nu echt zo'n ramp? Zo'n klein spuitje? Het is geen bloedprikken he... Dat vind ik ook zwaar gaar namelijk.

Hoeveel mg test zit er in die 2ml trendflow dan?

Ja, ben bang dat er iets mis gaat ofzo.. Haal de gekste dingen in m'n hoofd.

Trendflow is 100ml 100mg/ml
Dus 2ml zou 200mg zijn dan.

Hoeveel er effectief van opgenomen word weet ik niet zeker, ze zeggen 30 / 40%..

Groet,
Kipvisbal

Angst heeft nog nooit iemand verder geholpen, maargoed als jij liever die troep op je wilt smeren ;)

Wat zou er mis moeten gaan dan?

Angst heeft nog nooit iemand verder geholpen, maargoed als jij liever die troep op je wilt smeren ;)

Wat zou er mis moeten gaan dan?

Waarom is het percé troep?
Angst zal ik overwinnen, maar niet nu..

Overigens woon ik nog thuis, en hoeven m'n ouders geen spuitjes tegen te komen, want daar schiet ik ook niks mee op.

Het is niet persé troep.. Maar vind het een dure oplossing voor een vrij lage dosis effectieve test.

En iets verbergen voor je ouders, zo moeilijk is dat toch niet? Of dat nu gel is of spuitjes zijn, het middel blijft hetzelfde... (alleen zal het effect met gel vele malen minder zijn ben ik bang)

Het is niet persé troep.. Maar vind het een dure oplossing voor een vrij lage dosis effectieve test.

En iets verbergen voor je ouders, zo moeilijk is dat toch niet? Of dat nu gel is of spuitjes zijn, het middel blijft hetzelfde... (alleen zal het effect met gel vele malen minder zijn ben ik bang)

Ja het is wel wat duurder, daar ben ik in ieder geval achter..
Daar heb je ook weer een punt, maar een smeersel vinden ze denk ontschuldiger dan spuiten.

Maar wat vind je trouwens van de kuur, buiten dat het wat duurder is?

Ja, ben bang dat er iets mis gaat ofzo.. Haal de gekste dingen in m'n hoofd.

Trendflow is 100ml 100mg/ml
Dus 2ml zou 200mg zijn dan.

Hoeveel er effectief van opgenomen word weet ik niet zeker, ze zeggen 30 / 40%..

Groet,
Kipvisbal
Denk eerder 10%, dat spul is zonde van je geld.

Ik zou dan eerder voor winny only gaan en pas bij een eventuele volgende kuur gewoon lekker test-e pakken als je over je angst heen bent.

Die gel gaat je denk ik echt weinig tot niets brengen.

Ik zou dan eerder voor winny only gaan en pas bij een eventuele volgende kuur gewoon lekker test-e pakken als je over je angst heen bent.

Die gel gaat je denk ik echt weinig tot niets brengen.
als hij wil smeren en daar meer geld voor uitgeven, wie ben jij dan om de beterweter te spelen. waarom zou 2mg testgel met winny niet goed zijn als eerste kuur? Tremendes heeft die gel getest en heeft daar een goed resultaat mee gehaald. Dus, brol zal het niet zijn.

Hij vraagt toch wat ervan gevonden wordt?! Ik speel geen betweter, ik geef alleen mijn mening en wat ik ervan vind. Niets meer niets minder.

Uiteindelijk komt hij er toch alleen maar achter door het gewoon te proberen ;)

Het is niet te vergelijken met test E maar het werkt wel!
heb het geprobeerd samen met 60mg winny
duurt wel lang eer het aanslaagt en... je bent een hele hoop geld kwijt aan die tubes
want met 1tje red je het niet!
kreeg er op einde zelfs heel klein knobbeltje van achter tepel, dit om aan te tonen dat het wel merkt, van de winny zal het niet komen :rolleyes:
oh ja: en de doseerpomp sucks. zaakje in potje doen en met spuitje doseren!
grtz

Hij vraagt toch wat ervan gevonden wordt?! Ik speel geen betweter, ik geef alleen mijn mening en wat ik ervan vind. Niets meer niets minder.

Als je er van uitgaat dat je eerste kuur het 'effectiefst' is, zou ik het idd gelijk goed doen.

Test=test of je het nu spuit, slikt of transdermaal aanbrengt. Goed...ivm de opname zal je van de 2 laatstgenoemde veel hoger moeten doseren om een gelijkwaardige dosering in je bloed te krijgen dan met prikken en ben je ook veel duurder uit maar als je je dat kan veroorloven dan kan je het ook slikken of smeren hoor.

ik ben van principe dat je niet moet zeggen dat het een flutkuur is als je zelf geen ervaring hebt met trendflow. laat dat over aan diegenen die het gebruikt hebben. een beetje de ziekte op DBB. dat je hem er doet aan denken dat het veel duurder zal zijn, is een normale reactie.

Ik schrijf toch ook nergens dat het een flutkuur is :rolleyes: (wat het wel is op die dosis overigens :D) Ik zeg alleen dat 2ml per dag hem waarschijnlijk weinig tot niets zal brengen. Maargoed, wie ben ik om dat te zeggen ;)

Ik schrijf toch ook nergens dat het een flutkuur is :rolleyes: (wat het wel is op die dosis overigens :D) Ik zeg alleen dat 2ml per dag hem waarschijnlijk weinig tot niets zal brengen. Maargoed, wie ben ik om dat te zeggen ;)

Dus ik moet 3 tot 4ml per dag gaan smeren wil je zeggen?

Geen idee kerel, in het slechtste geval (10% opname) heb je op deze manier 140mg test per week. Ik denk dat je het gewoon moet proberen en kijken wat goed werkt voor je. Uitsluitsel krijg je alleen d.m.v. het trekken van bloed (voor, tijdens en na de kuur).

Terug
Naar boven