AndroidHealthClinic

Trendflow met winstrol

Geen idee kerel, in het slechtste geval (10% opname) heb je op deze manier 140mg test per week. Ik denk dat je het gewoon moet proberen en kijken wat goed werkt voor je. Uitsluitsel krijg je alleen d.m.v. het trekken van bloed (voor, tijdens en na de kuur).

Nu moet ik toch echt lachen. Het toppunt van arrogantie. Ik zie nu pas dat je enigste ervaring in de kuurlogsectie een epistane kuurtje is en jij gaat hier raad komen geven over anabolen.

Nu moet ik toch echt lachen. Het toppunt van arrogantie. Ik zie nu pas dat je enigste ervaring in de kuurlogsectie een epistane kuurtje is en jij gaat hier raad komen geven over anabolen.

Kennis is alles kerel en zoals ik meermaals schrijf zal hij het zelf moeten ondervinden door het zelf te proberen. Jij mag het arrogantie vinden, ik probeer gewoon iemand te helpen en denk dat hij zijn geld op een betere manier kan besteden.

Ik geef geen raad, ik geef mijn mening ;)

(en het is enige)

ik ben van principe dat je niet moet zeggen dat het een flutkuur is als je zelf geen ervaring hebt met trendflow. Laat dat over aan diegenen die het gebruikt hebben. Een beetje de ziekte op dbb. Dat je hem er doet aan denken dat het veel duurder zal zijn, is een normale reactie.

+1

Pff kom op zeg, verbeter elkaar toch niet zo op de taal. Gebeurt steeds meer de laatste tijd. Beetje laag, en kom gewoon met kwalitatieve onderbouwde argumenten in plaats van elkaar aan te vallen op taalgebruik. Komt bij mij over als een teken van zwakte en onmacht.

Dit is niet het grote nederlandse taalforum hoor!

Pff kom op zeg, verbeter elkaar toch niet zo op de taal. Gebeurt steeds meer de laatste tijd. Beetje laag, en kom gewoon met kwalitatieve onderbouwde argumenten in plaats van elkaar aan te vallen op taalgebruik. Komt bij mij over als een teken van zwakte en onmacht.

Dit is niet het grote nederlandse taalforum hoor!

waar zie jij iemand taalfouten verbeteren in deze topic????

dus jij bent van plan om je axis plat te leggen voor 140mg test ?

Terug
Naar boven