MuscleMeat

Trenol 100mg

Bartv1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
hey!

Gister mijn tren e binnengekregen maar toen zag ik dat het 100mg per ml is terwijl ik 200mg gewent ben!
Dit zou betekenen dat ik 4ml moet zetten en dat ik dus dubbel Zo duur uit ben.

De persoon waarvan ik het van krijg zegt dat het zo goed is dat ik aan 200mg de week genoeg is!

Iemand hier toevallig ervaring met trenol 100 (merk mag neem ik aan niet genoemd worden)

Of is het tog handiger om het gewoon van een andere te kopen waar het wel 200mg per ml is?

Thx

Is het wel tren e? Geen tren ace?

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is tren e van dit merk ook tren ace en die is gewoon 150mg gedoseerd

Van mt, mt heeft zeer goede tren. Verder is 200mg/ml tren altijd onderdosed. Ze gaan nooit 200mg in 1ml doen,

Laatst bewerkt:
R

En 150 ace dan? Wie doet dat..:p

Ik heb toen 1 doosje ervan gehad, zal zo kyken of ik t nog heb, kwam van zelfde dealer als jou. Ik zette die ed, en die werkte toen gewoon. Ik weet nog dat jij hem ondergedoseerd vond. Verder betaalde je voor de tren a een stuk meer als een tren a van een ep of up.

IK GA NU NIET ZEGGEN DAT MT DE BESTE MERK IS EN IK ZIT ER ZELF NIET OP. Heb toen ook in log gezet ik kuur enkel nog op prl (geen orals maar injects), mt en ap. Geen ander merk voor mij meer.

Maar mensen nog ervaring met tren e van mt? En hoeveel doseerde je die?
Al wel de test e van mt gehad beviel goed!

Tren e van mt niet zelf gehad maar heb wel voor een vriend tijdje geinjecteerd die zat oo 400mg en op 600mg tren e. 200mg gaat te weinig brengen ben ik bangc je kan t proberen.

Owke ja zal waarschijnlijk 500 gaan zetten van UP is 250 gedoseerd.
Dat ene doosje van mt wat ik dan nog heb wegdoen of kan je twee merken door elkaar doen?

Kan door elkaar

Terug
Naar boven