MuscleMeat

tribosten of iets anders?

mattsr

Novice
Waardering
0
ben helemaal nieuw op dit forum
dus schiet me niet dood als deze vraag bij het verkeerde onderwerp staat :mad:

ben al een tijdje aan het overwegen om iets in gaan te nemen
maar wat zouden jullie me aanraden
tribosten ,teststing , testomax ,...

alvast bedankt!

ik zou mn geld aan zinnigere zaken uitgeven!
je bent pas 16 en waarschijnlijk net begonnen met trainen. supplementen heb je echt nog niet nodig hoor. als je dan toch geld op wilt maken kan je beter een pot whey halen.

en ohja, uit persoonlijke ervaring: testo-sting doet niets en van tribosten kreeg mn libido wel een boost, verder eigenlijk geen zinnig effect.

precies niets op aan te merken, en wat ik gelezen heb hier op het forum zijn al de sups die opnoemt niet echt aan te raden, eerst gewoon goed vreten en trainen, ga dan maar eens beginnen met een vorm van creatine! whey zou je idd al kunnen kopen maar goed...

• Topic Starter Topic Starter
..

pas beginnen te trainen?
ben al een jaar bezig ofzo
ik weet niet wat jij pas noemt..
maar terug on topic

wat zouden jullie wel aanraden voor heel duidelijk resultaat!

mercikes!

Als ik jou was, wat ik zelf ook heb gedaan, ga eerst beginnen met een whey shake elke ochtend en na het trainen, pak daar bij een goed creatine supplement, bijvoorbeeld de nitrocrea van xxl of de green bulge van controlled labs, ben je hiermee klaar wacht je even een maand en ga dan eens kijken of je goed gaat op bijvoorbeeld no-xplode. natuurlijk is het ook nooit slecht om wat vitamines erbij te pakken en evt omega 3!

Op 16 jaar heb je geen testosteron boosters nodig. Weggegooid geld.

doe maar iets anders ;)
niks met test. sups kopen.

probeer eens na een tijdje trainen, whey shakes(concentraat en later isolaat) en creatine

Tribosten is waardeloos, ik heb er eens 2 doosjes van weggeslikt. Absoluut geldverspilling IMO, want bij mij deed het niks.

Geef liever je geld uit aan een goede whey, creatine, multivit enz.

Op 16 jarige leeftijd is iets met testo geheel niet nodig! Je piekt nu.
Ikzelf (36) ga nu voor testosting. Over een paar weken kan ik hier iets meer over vertellen dus!
Eens met de rest van de posts..... eiwitten (2,2 gram per kilo lichaamsgewicht) en creatine (om de maand). Je merkt dat je een stuk zwaarder kan trainen.

Terug
Naar boven