AndroidHealthClinic

Hoe/wanneer mijn supps te nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omega3/visolie is ook beter tijdens maaltijd? Is dat wat je bedoelt?
Nee maar dat doe ik omdat ik veel omega3 neem voor psychologische voordelen en dan dan kan het eventuele problematische effecten op dat vlak van de inhoud van die maaltijden, zoals brain fog, helpen voorkomen.

Ik krijg van D3 hartkloppingen. Zeer waarschijnlijk omdat het de werking van mijn bètablokkers beïnvloed. Dit gespreid innemen heeft voor mij geen verbetering gebracht.
Alleen van supplementen, of ook van natuurlijke aanmaak?

Kan het niet aan een vulmiddel van de supplementen liggen?

• Topic Starter Topic Starter
Juist. Precies hoe ze het in de wetenschap doen inderdaad. Alleen kijken naar mensen die wel effecten merken ergens van en niks doen met de rest. Keiharde feiten krijg je dan.

Eh nee, zo doen ze dat niet. Anders zou welk onderzoek op 100% uitkomen of 10/10 :roflol:

Alleen van supplementen, of ook van natuurlijke aanmaak?

Kan het niet aan een vulmiddel van de supplementen liggen?
Het zou kunnen. Ik ben met d3 suppletatie gestopt omdat het niet opweegt tegen de nadelen die ik ondervond.

Nee ik heb autisme.
Kun je het uitleggen of niet?
Nou vooruit dan.
Daarbij is 'ik merk wel verschil namelijk-' veel nuttiger dan alle 'ik merk niks'.
Hier stel jij dat het niet nuttig is als mensen aangeven ergens niks van te merken. Maar dat je dus wel van mening bent dat het nuttig is als iemand aangeeft dat ze ergens wel iets van merken.

Juist. Precies hoe ze het in de wetenschap doen inderdaad. Alleen kijken naar mensen die wel effecten merken ergens van en niks doen met de rest. Keiharde feiten krijg je dan.
Die uitspraak maak ik hiermee belachelijk door het in het extreme te trekken op sarcastische wijze. Immers zou je deze redenatie kunnen maken aan de hand van jouw eerdere uitspraak. Waar dit natuurlijk in het echt niet zo is.

• Topic Starter Topic Starter
Nou vooruit dan.

Hier stel jij dat het niet nuttig is als mensen aangeven ergens niks van te merken. Maar dat je dus wel van mening bent dat het nuttig is als iemand aangeeft dat ze ergens wel iets van merken.

Die uitspraak maak ik hiermee belachelijk door het in het extreme te trekken op sarcastische wijze. Immers zou je deze redenatie kunnen maken aan de hand van jouw eerdere uitspraak. Waar dit natuurlijk in het echt niet zo is.

Ik weet dat in wetenschappelijk onderzoek het niet zo is dat 'merk ik niks van' niet wordt meegenomen. Dat wordt het inderdaad wel.
Alleen zoek ik dus naar conclusies van die wetenschappelijke onderzoeken. Ik ben zelf geen wetenschapper of onderzoeker, dus ik heb zelf niks aan 'ik merk er niks van' want ik heb verder geen informatie over jou, oa bloedwaardes voor, tijdens en na inname supplementen.

Vandaar dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven