Fitness Seller

Triptorelin

:roflol:

De bijwerkingen als een tegenargument gebruiken. Zoals nightside dus aangaf slaat het inderdaad op niets. Elk medciijn heeft bijwerkingen die varieren van lichte hoofdpijn tot zelfmoordneigingen tot hartstilstand. Bijkomend is dat de bijwerkingen die men bij triptorelin aanschrijft geldt voor dosissen van 37x zo veel.

Vergelijkbaar met eerder aangegeven aspirine zal zo'n dosis van 37x zo groot leiden tot leverfalen.

Conclusie: argument raakt kant toch wal vermits het totaal neit toepasbaar is op de dosis die gebruikt wordt, noch op de frequentie.

Ik zeg niet dat iedereen het direct moet gaan gebruiken en er kunnen zeker risico's aan verbonden zijn, maar verkoop geen bullshit als je der niets vanaf weet uitgezonderd ff eens op google de bijsluiter te gezocht te hebben..

Kerel iets wat je neurologisch laat uitvallen is al iets om mee uit te kijken.

Iets wat gebruikt wordt om te stimuleren en hierna de boel plat te leggen kan never goed zijn. Uitslagen spreken voor zich.

We hebben het hier over een midel dat net nieuw tegen prostaatkanker ingezet wordt, tov aspirine waar per dag wel miljoenen mensen gebruik van maken..... Just my 2 centen

Aspirine diende enkel als voorbeeld om aan te tonen dat een lijst van nevenwerkingen niets of weinig over het medicijn of product zelf zegt.
Je heb overschot van gelijk als je sceptisch bent. Maar dat waren waarschijnlijk ook veel mensen vooraleer HCG zijn intrede deed in de bodybuilding wereld.
Ik vind Triptorelin een heel interessant product om te volgen (heb zelf me wel iets te rap laten verleiden tot het kopen ervan) en vind het spijtig dat het op deze manier beroordeeld wordt.
Voor de rest vind ik de verschillende meningen en bevindingen zeker op zijn plaats.
En geef toe, stiekem hoop je dat het zal werken? ;)

Gewoon lekker van die troep afblijven, gebruik ff je normale verstand.
Lekker boeiend wat jij vind van mijn reply over die bijsluiter stoere jongen.... Kom maar ff hier, ik zet wel wat bij je als je de bijwerkingen overtrokken vind. Kijken of je dat zou durven.... Denk namelijk dat je 2 x nadenkt, met de bijsluiter in je achterhoofd.

Denk dat NIEMAND die zooi nog durf aan te raken, dus doe maar lekker stoer see if i care.

Overgens je gebaasel over " bullshit als je er nix over weet"... Ter info kloojo, je zit in een topic waarin alles op internet gevonden wordt, dus ALLE info is welkom, dus ook bijsluiters, van medicatie. Ik denk de enige info wat hier waarheid bevat, voor de rest is alle doen en laten met Trip, speculatief, en in de kinderschoenen qua opstart gebruik bij BB.

Laatst bewerkt:
Gewoon lekker van die troep afblijven, gebruik ff je normale verstand.
Lekker boeiend wat jij vind van mijn reply over die bijsluiter stoere jongen.... Kom maar ff hier, ik zet wel wat bij je als je de bijwerkingen overtrokken vind. Kijken of je dat zou durven.... Denk namelijk dat je 2 x nadenkt, met de bijsluiter in je achterhoofd.

Denk dat NIEMAND die zooi nog durf aan te raken, dus doe maar lekker stoer see if i care.

Overgens je gebaasel over " bullshit als je er nix over weet"... Ter info kloojo, je zit in een topic waarin alles op internet gevonden wordt, dus ALLE info is welkom, dus ook bijsluiters, van medicatie. Ik denk de enige info wat hier waarheid bevat, voor de rest is alle doen en laten met Trip, speculatief, en in de kinderschoenen qua opstart gebruik bij BB.

Wat je tekort komt in verstand probeer je te compenseren door van achter je computer de grote man uit te hangen ?

Ja, klopt dat alle info hiervan op het internet wordt gevonden, maar dat betekent niet dat je van 1 bron, 1 stuk tekst moet uitgaan dat het absolute waarheid is en direct bewijst dat het spul niets waard is.
En je hebt zeker ook gelijk dat het allemaal in zn kinderschoenen staat en daarom niet aan te raden is omdat het nog experimenteel is, maar probeer een beetje verder te kijken dan je neus lang is.

Je post sloeg op niets omdat je vanuit de bijwerkingen en 1 zin probeerde aan te tonen dat het niets waard is. De bijsluiter is op zich weinig van waarde omdat het zoals eerder gezegd niet toepasbaar is op dergelijke dosissen en omdat bijna alle bijsluisters van iets zwaardere middelen, zware bijwerkingen bevatten.

Waarom zou niemand die zooi nog durven aanraken ? Heb ik iets gemist ?

Beetje trieste uitspraak van je, maar goed, het gaat hier om de discussie, over trip.

Veldwerk laat zien dat er uitslagen zijn die totaal niet de juiste verwchtingen geeft.

Waarom zou je een middel op een onderdrukte fsh/lh gebruiken wat voor castratie gebruikt wordt? Middel verhoogd eerst de uitstoot, om daarnaadt stil gelegd te worden. Op geen us forum zijn er echt positieve geluiden... Do your math.

Wat is jou nee, " in de kinderschoenen" anders dan de mijne?

Spul moet eerst veel beter en breedschaliger getest worden.... Maar zeker niet door mij.

Mijn Fsh/LH heeft haast 2 jaar op 0 gelegen.... Dus kerel, IK weet waar ik over praat.

• Like
Waarderingen: MrJ
Het zou goed kunnen dat het middel niet goed is, daar spreek ik me helemaal niet overuit. Er zijn een 10-tal ervaringen op het internet te vinden die erop wijzen dat ze positieve resultaten haalden. Misschien was dit slechts marketing via fake-accounts etc. Maar door die resultaten hebben andere gasten het ook aangekocht en zullen er binnenkort nog wel meer resultaten verschijnen, hopelijk met bloedwaarden.

Nu is er net een slecht resultaat binnengekomen, maar heb ook al enkele goede met bloedwaardes gezien.

Triptorelin staat inderdaad bekend om eerst zo hard te stimuleren dat het in overdrive gaat dat het systeem platgelegd wordt. Echter worden hier zo'n lage dosissen gebruikt dat er misschien voor net genoeg stimulering zorgt en dat men niet in overdrive gaat. Dit is louter speculatie allemaal. Ik weet het niet, jij weet het niet, niemand weet wat het juist doet.

Of het spul werkelijk kwaad kan doen als je zelf niet meer opgestart geraakt, mss, mss niet. Ik vermoed van niet als men slechts die 100mcg gebruikt(eenmalig) omdat om het castratie-effect te bekomen men meerdere dosissen moet blijven toedienen. Maar ik kan zeker geen professionele opinie, noch een gebruikerservaring geven.

Mensen die zich geroepen voelen om te experimenteren moeten zelf die keuze maken en de potentiele voordelen afwegen tegen de potentiele nadelen.

Juist, maar ik zou niemand aanraden de eerste te zijn.
Als het nu daadwerkelijk zo super zou zijn en " gevaarloos" zou mijn endo mij die magische hoeveelheid wel geinjecteerd hebben.

Reclame sites van Trip halen altijd datzelfde verkoop verhaal aan, over die gozer.
Echt veldwerk heb ik niet gezien. Ken aardig wat jongens maar niemand durft het aan. Te listig, incl mezelf.

Waarom zou je een middel op een onderdrukte fsh/lh gebruiken wat voor castratie gebruikt wordt? Middel verhoogd eerst de uitstoot, om daarnaadt stil gelegd te worden. Op geen us forum zijn er echt positieve geluiden... Do your math.

Toch wel, er zijn genoeg positieve ervaringen te vinden. Maar meestal zonder bloedbeeld.

dat is het nu juist...geen bloedbeeld is geen bewijs. Dat het daarna bergafwaards gaat,wordt daarna niet meer over gerept. Maar er zullen in de toekomst wel meer gebruikers komen,dan zullen we het wel beleven....ik wacht wel af.

Wie wil nou proefkonijn zijn voor zoiets?

Never

Juist, maar ik zou niemand aanraden de eerste te zijn.
Als het nu daadwerkelijk zo super zou zijn en " gevaarloos" zou mijn endo mij die magische hoeveelheid wel geinjecteerd hebben.

Reclame sites van Trip halen altijd datzelfde verkoop verhaal aan, over die gozer.
Echt veldwerk heb ik niet gezien. Ken aardig wat jongens maar niemand durft het aan. Te listig, incl mezelf.

enough said imo..
die endo's weten wel waar ze over praten

enough said imo..

Ja, en wat zou een endo zeggen over het toedienen van groeihormonen? Of de megakuren die hier verschijnen.
Nogmaals, ik begrijp jullie argwaan maar triptorelin heeft net als groeihormoon en alle andere medicijnen een hele resem tests ondergaan, ook op mensen, vooraleer het op de markt is gebracht. En die tests, dat zijn er heel wat.
Net als bij groeihormonen kennen ze de effecten op lange termijn nog niet, bij mijn weten nog niet.
Groeihormonen, ASS, andere peptides, kuren van 1000mg test met daarbovenop 600mg trenbolone, wordt losjes overheen gegaan maar 1 prikje van 100mcg (vele malen minder dan de normale dosis) trip doen sommigen huiveren. Kan even niet volgen.....

Laatst bewerkt:
My first post cycle I used torem at 60/60/60/60. I was not recovered after 8 weeks after last cycle. My test was 165 my LH .2 FSH . 2 and Estrogen was 28. Well my 2nd bloods are back after using trip.

Second post cycle went like this. Blasted hcg for 5 days at 1000 /day. Then waited 4 days and blasted One shot of trip. Then started nolva/clomid for 4 weeks. Waited 3 weeks and got second blood test. test serum 572 LH 5.8 FSH 4.8 estrogen 46.9. Im fuking recover and back on people.

http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/598571-triptorelin-10.html

nice

enough said imo..

Vind je dat? De reden dat het niet zal gegeven worden is omdat het het nog niet genoeg onderzocht is. Een dokter gaat niet iets geven wat niet deftig getest en uitgezocht is. Deze zal je enkel goedgekeurde middelen geven. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan werken, kan ook goed zijn dat je het beter niet neemt. Dat weten we op deze moment gewoon nog niet. Daarvoor zal men eerst meer onderzoek moeten doen.

Vind je dat? De reden dat het niet zal gegeven worden is omdat het het nog niet genoeg onderzocht is. Een dokter gaat niet iets geven wat niet deftig getest en uitgezocht is. Deze zal je enkel goedgekeurde middelen geven. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan werken, kan ook goed zijn dat je het beter niet neemt. Dat weten we op deze moment gewoon nog niet. Daarvoor zal men eerst meer onderzoek moeten doen.

Als ik me niet vergis had member Cools ook problemen en was hij het advies van de dokters een beetje zat omdat hun kennis meestal verouderd is aangezien hun vooral advies geven over datgeen wat hun hebben geleerd, terwijl er ondertussen al veel nieuwe info beschikbaar is. Vandaar dat een endo dat ook niet zomaar aanraad, maar dat wil inderdaad niet zeggen dat een product als triptorelin niet werkt

Heel wat info hier te vinden. Ik heb nog niet alles gelezen maar ga dat vanavond proberen te doen.

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik die mensen mag geloven zijn er toch al dokters die het voorschrijven. Zelfs heel wat meer dan 100mcg.

Triptorelin sucks.

Heb het nu zelf ook geprobeerd: Het resultaat is beangstigend slecht:

TESTOSTERON TOTAAL
L 57 ng/dl 175,00 781,00
SHBG 18,1 nmol/l 13,20 89,50
TESTOSTERON VRIJ
L 10,9 % 22,20 110,20

Hier nog een aantal mensen die de "it's amazing" stories doorprikken:
http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/598571-triptorelin-13.html

Ja, ik weet het, ik was gewaarschuwd.....
Laat dit een les zijn voor de rest....

Toch bedankt dat je het hebt geprobeerd

Idd netjes dat je het geprobeert hebt,sterkte met je herstel.

Mythe om zeep.

Terug
Naar boven