AndroidHealthClinic

Tropic thunder review

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
hoi, ik ben niet alleen een dbb-fan, maar ook een fervent filmfan. Iedere vrijdagavond ga ik naar de cinema om een filmpje te pikken. De laatste twee vrijdagen was ik naar TROPIC THUNDER gegaan. yep, kheb de film tweemaal gaan bekijken.

Tropic thunder is een actie/komedie. met een topcast als:
Ben stiller (the heartbreak kid, along came polly, zoolander)
Robert downey jr (Iron man, zodiac, Gothika, en binnekort iron man 2 :D)
jack black (Tenacious D: POD, Bekind rewind, nacho libre)
Nick nolte (mulholland falls, HULK, over the hedge)

en kleine rollen voor: Tom cruise, matthew mcconaughey, tobey maguire,,

De film op zich zit barstensvol goeie humor en vooral knallende actie. Het verhaal volgt een groep acteurs die een verfilming willen tot stand brengen van een echt gebeurd oorlogsdrama, maar het wil niet echt lukken. mede door het geblunder van de steracteur en de specialeffects-verantwoordelijke worden zij de jungle in gestuurd door de filmbonzen. deze hebben de jungle vol met explosieven geplant zodat de acteurs echte stoere oorlogshelden worden. Na de drop volgt er echter een ongeplande gebeurtenis en houdt de jungle meer in dan ze gedacht hadden. deze film is zeker het bekijken waard. heb vooral echt genoten van,,,eigenlijk alle drie,,,black, downey en stiller,,,geeneen van hen verveelt. dus kijken die handel !!!

ik geef de film een 8.5

Ps: let op het verrassend begin:D.

Heb hem hier thuis liggen voor het weekend ben benieuwd.:)

ik heb hem toevallig gisteravond gezien. een leuke wegkijker maar er zit toch veel humor in waar ik niet om kan lachen. leuke film voor als je niks te doen hebt.

Ik vond er geen reet aan. Ik heb hem de 1e keer na een uur uitgezet. Vervolgens heb ik hem een paar uur later afgekeken maar het is gewoon mijn humor niet. Ik had er in ieder geval heel wat meer van verwacht.

Ik vond er geen reet aan. Ik heb hem de 1e keer na een uur uitgezet. Vervolgens heb ik hem een paar uur later afgekeken maar het is gewoon mijn humor niet. Ik had er in ieder geval heel wat meer van verwacht.

Same, ik kon enkel soms glimlachen meer kwam er bij mij niet uit...
De humor was gewoon over the top. Waar dus de laatste tijd zooo veel van die films van zijn dat het gewoon overkill is helaas...
Hij is dan wel aardig voor een keer te kijken maar echt als je je kapot verveelt ;)
Krijgt van mij een Rating 4/10

P.S. Er is een review topic daar kun je de volgende keer je reviews inzetten... veel kijk plezier :)

Terug
Naar boven