MuscleMeat

Tsunamisering der Salafisering wederom, radicale haatbaarden nemen NL omroep over

In plaats van een verbod op paddo's kunnen ze beter een verbod op religie leggen, dat doet namelijk veel meer mensen 'trippen' dan goed is voor onze samenleving.

Vind die schetsingen van oprukking en aantallen hoe en wat altijd niet accuraat genoeg.

Wat gaan we eigenlijk doen wanneer in een grote stad een Moslimpartij de meerderheid haalt? En bijvoorbeeld enkel geld besteed aan Islamitische bestedingen en voor de rest van alles de kraan dichtdoet?

IMO is dat veel treffender om als gevolg over te spreken dat delicten en confrontaties tussen groepen of bewoners onderling.

des te vaker dit soort berichten hier in NL kunnen des te meer ik zeker weet dat ik hier snel wegmoet..

zucht.

Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Dat je het goedkeurt dat het bestuur overgenomen wordt door extremisten en dat er niks aan te doen valt?

Wel, mijn beste, daar zou jij je nog eens lelijk in kunnen vergissen. De dag waarop men hier beslist dat het speelkwartiertje over geweest is, kan je maar hopen dat er nog een land is om weder te keren dat nog niet volledig platgegooid is.

nuke > religie :roflol:

ik ben tegen extremisme, dat heb ik al zovaak gezegd, maar wat jij precies een extremist noemt is mij niet duidelijk. overigens: wie kent deze mensen? is er enige info over hen vrijgekomen behalve dat nova iets zegt?
laten we dat dus eerst eens afwachten ipv voorbarig te zijn.

dat speelkwartiertje waar jij het overigens over hebt, is in de hand gewerkt door de overheid, dus erg schokkende maatregelen verwacht ik eigenlijk niet. het maximale wat ze imo kunnen doen is de financiëring stilleggen zodat de zender vanzelf doodbloed.

of heb ik dat mis? jij enig idee eric?

• Topic Starter Topic Starter
Het gebeurt toch wel opvallend vaak dat moslim organisaties op die manier besmet zijn, de Saoudi's zijn bijvoorbeeld ook goed bezig met infiltreren, maar jij zal wel weer cijfers hebben dat dat niet zo is. :D

:rolleyes: Waarom denk je dat ik deze thread plaats? Die invloed van Salafisten is bekend en neemt helaas hand over hand toe.

:rolleyes: Waarom denk je dat ik deze thread plaats? Die invloed van Salafisten is bekend en neemt helaas hand over hand toe.

Gut, met je verkeerde been uit bed gestapt? Word je nu al boos als ik een relativerend grapje probeer te maken? Toen ik tien jaar geleden de realiteit begon in te zien was ik ook knap chagerijnig maar dat gaat vanzelf over hoor. :)

Gut, met je verkeerde been uit bed gestapt? Word je nu al boos als ik een relativerend grapje probeer te maken? Toen ik tien jaar geleden de realiteit begon in te zien was ik ook knap chagerijnig maar dat gaat vanzelf over hoor. :)

Ook al ziet iedereen de realiteit onder ogen, geloof me dat je al gauw (!?) doorhebt waarom je tegen Saoudie-Arabia geen woord objectie hoort te maken maken. Zelfs de VS deinst ervoor terug.

Hertgeen wel kan tegen Irak, Iran of Afghanistan.

Terug
Naar boven