MuscleMeat

TUF season 12 topic

De 2e keuze voor de wildcard zou ook niet mijn keuze zijn geweest...

Idem

Maar ik kan de redenatie wel begrijpen. Red Horse zou niet veel tijd hebben gehad tot zijn volgende gevecht. Met heart alleen kom je er niet.

Maar in de finale zien we hem wel terug als side-match, ben ik vrij zeker van.

haha Koscheck is echt wel een irritant uitdagerke, eigenlijk hoopte ik stiekem dat die male nurse hem plots ko punchte

haha Koscheck is echt wel een irritant uitdagerke, eigenlijk hoopte ik stiekem dat die male nurse hem plots ko punchte

hahahha j dat vind ik ook hij wil grappig zijn maar zal wel keer tegen de verkeerde lopen en miss de male nurse :D

• Topic Starter Topic Starter
En weer in nieuwe aflevering in de openingspost !

Episode 8 alweer...enjoy!:)

grr wa een k*tventje is die koscheck

dat gevecht tussen bruce leroy en mike lijkt me wel echt gaaf (zie ik eindelijk bruce leroy die z`n grote bek eens houd)

Episode 9 nu in de openingspost..enjoy! :)

Thanx tremendes.:)

die gsp is wel slim bezig zeg.

buiten in de octagon probeerd hij de gevechten te beïnvloeden, wel slim om die nurse in te huren die dan kos bezig houdt

Zodra ik tijd heb ga ik zeker nieuwe aflverering kijken!!! Thanks man!!

Jonathan Brookins in zeker favoriet.
ben echter fan van Nam.

Ik weet niet of Nam wel zo'n goeie vechter is, hij werd toch maar mooi gedomineerd door McKenzie die van zichzelf zegt dat hij een one trick pony is, had McKenzie wat meer gas in de tank gehad dan was het zijn fight, doordat hij die clinch game niet kon volhouden verloor hij, niet door toedoen van Nam imo. Goed gezien van GSP overigens, het moet zwaar sucken om Nam te zijn en om je zwak punt zo duidelijk gezegd te krijgen op (inter)nationale tv; gelijk hoe het komt, hij zal die clinch game nog vaak tegenkomen in gevechten in de toekomst

De download van episode 10..nu in de openingspost, enjoy!:)

Online versie nog niet kunnen vinden, als iemand een link heeft..plaats 'm hier en dan zet ik deze erbij in de openingspost.

Terug
Naar boven