XXL Nutrition

UFC 141 Overeem vs Lesnar Livestreams *Let op! spoilers!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
diaz cherrone nu ..., link van virusje [Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 04:13 ----------

sorry , Phan Hettes, .. featherweight eerst nu

gvd ik ga het niet redden, val in slaap :o

ik ook bijna nu we een herhaling van een eerdere match te zien krijgen, gvd wat is dit!@

• Topic Starter Topic Starter
Zit al vanaf 4 uur te kijken, werkt prima bij mij. Hoewwwww duurt nu niet lang meer!

Kmoet er denk maar mee leven dat ik niks kan zien :( k*trestricties op die k*tpc's :(

• Topic Starter Topic Starter
Kmoet er denk maar mee leven dat ik niks kan zien :( k*trestricties op die k*tpc's :(

Balen man. Ga zo m'n zoontje wakker maken. Vroeger werd ik wakker gemaakt om naar Ali te kijken, nu maak ik mijn zoon wakker om naar een andere ali te gaan kijken. Nice tradition!:)

nog effe

Ja kon je op wachten met een match van 12 sec.

voor morgen maar even de wii gebruiksklaar zetten voor de kids.
En hopen dat papa nog een keer mag omdraaien

Balen man. Ga zo m'n zoontje wakker maken. Vroeger werd ik wakker gemaakt om naar Ali te kijken, nu maak ik mijn zoon wakker om naar een andere ali te gaan kijken. Nice tradition!:)
Tof goos leuk om met je kleine te doen toch :D laten jullie aub ff weten hoe het afliep heb toch dienst to 7 uur maar kan niks vinden zoalsk als zei anders ga ik om de 5 mins zoeken hoe ut nou afliep :P

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 05:28 ----------

Ja kon je op wachten met een match van 12 sec.

voor morgen maar even de wii gebruiksklaar zetten voor de kids.
En hopen dat papa nog een keer mag omdraaien
ist al afgelopen?

nu eindelijk diaz cherrone, , als deze match een beetje volhoudt gok ik op lesnar overeem,
over 40 min.

Tof goos leuk om met je kleine te doen toch :D laten jullie aub ff weten hoe het afliep heb toch dienst to 7 uur maar kan niks vinden zoalsk als zei anders ga ik om de 5 mins zoeken hoe ut nou afliep :P

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 05:28 ----------

ist al afgelopen?

nee, nu diaz. Nate wel, de minst spectaculaire.

"cowboy" donald lijkt een off day te hebben

denk dat we ms best een spoilertopic maken.

gelijk, Calyptus, aangezien ik niet weet hoe een spoiler topic aan te maken , zal ik alleen nog maar aangeven wanneer Lesnar - "the reem" begint

geweldig hahahahaha
wekker 1 maal gezet en sliep er dwars doorheen om 03:45...nu is het 6 uur en ben nog PRECIES op tijd blijkbaar

(als ik heel gaar ben zijn het 3 wekkers om op tijd naar werk te gaan ..aar had al besloten het overdag te kijken als ik het niet zou redden)

overeem niet op zijn grootst..hoop dat die topfit is
maar lesnar is ook groffer geweest

geen geluid heb ik:) maar lijkt er op dat lesnar ook zin heeft of is het blufpoker

hahah aalle overeem haters wont like this!
WAt een mooi spektakel van overeem deze gast is nu officieel een van de beste van de ufc

hahah aalle overeem haters wont like this!
WAt een mooi spektakel van overeem deze gast is nu officieel een van de beste van de ufc

hahaha precies ..kunnen we nu eindelijk van dat roid gezeik af van de overeemhaters...vooral op die usforums

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven