MuscleMeat

turbo mass gainer

spritske

Cool Novice
Waardering
0
ik zit met een vraagske. ik sta hier met een pot turbo mass gainer en zou graag weten of ik deze smorgens mag innemen? ik heb bijna genen tijd om eeen goed ontbijt te nemen door mijn werk. ik ben wel bezig met een dieet. kweet dat turbo mass gainer dient om te komen maar mag ik dit niet innemen inplaats van een ontbijt. ik kan svonds toch maar gaan trainen (kt)

Waarom niet, gebruik zelf ook een gainer 's ochtends voor eerste voeding..

Maar wat voor dieet zit je? massa of afvallen
Dieet je voor afvallen dan zou ik de gainer niet nemen.

• Topic Starter Topic Starter
een dieet om af te vallen. maar kan dat nu zoveel kwaad als ik savonds maar ga trainen?!

ik zit met een vraagske. ik sta hier met een pot turbo mass gainer en zou graag weten of ik deze smorgens mag innemen? ik heb bijna genen tijd om eeen goed ontbijt te nemen door mijn werk. ik ben wel bezig met een dieet. kweet dat turbo mass gainer dient om te komen maar mag ik dit niet innemen inplaats van een ontbijt. ik kan svonds toch maar gaan trainen (kt)

Waar kan je dat bestellen?

Serieus kerel, leer typen!

hoezo dat dan?
te lui om eerder op te staan om goed te kunnen vreten?
als je die motivatie al niet hebt kun je beter een andere hobby zoeken.

Terug
Naar boven