MuscleMeat

Nieuws Turkije wil vervolging van Duitse komiek na video over Erdogan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In Turkije zijn vijf mensen gearresteerd voor het "beledigen" van president Recep Tayyip Erdogan. Dat meldt persagentschap Dogan.
Hij is zich wat aan het afreageren :)
 
Zieke reacties van linkse rakkers hier, echt zwaar ziek. Weer maar eens bevestigd dat links = mentaal gestoord. Erdogan is een dictator, vijand van de vrijheid, moordenaar. Triest dat Turkije met zo'n achterlijk figuur opgescheept zit, maar ze hebben het aan zichzelf te danken. Waar islam baas is, zijn achterlijkheid, oorlog en misdaden tegen de menselijkheid troef. Nog triester dat het zwakke ruggengraatloze Europa (correctie EU) naar zijn pijpen danst. Maar wat wil je met dwazen als 'Skiemoe' en 'Corleoné' met zo'n volk moet je het niet gek vinden dat we alles dreigen te verliezen.
Moslims kunnen niet functioneren zonder dictators. Kijk naar het huidige Syrië en Irak.
 
Ik vind het prima, vooral omdat het in Duitsland is. Hoe meer de publieke opinie zich aldaar keert tegen Erdogan hoe beter. :)

Is hij trouwens ondergedoken? Las dat het om polizei bescherming ging. Opletten geblazen met de 5de colonne natuurlijk. :roflol:
 
Mja, kan er eerlijk gezegd wel inkomen. Vind het maar een smaakloze en negatieve vorm van humor. Maar vind het nu wel best grappig dat hij doodsbedreigingen krijgt en nu even ondergedoken moet leven. Erdogan zal nu wss stiekem ook wel lachen, dus wie laatst lacht..

Dus grapjes veroordeel je maar doodsbedreigingen vind je wel grappig?

Ergens wel, vind het wel iets komisch hebben dat hij door die smaakloze, zwijnachtige uitspattingen nu doodsbedreigingen krijgt en zelfs even moet onderduiken (zijn ook maar bedreigingen en waait wel over).
Volgens mij begrijp jij, Corleoné, niets van de context waarin en waardoor deze satire in de eerste plaats is gemaakt.
 
Dit is materiaal voor een cartoon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik neem het terug Peter! :angstig:
 
Volgens mij begrijp jij, Corleoné, niets van de context waarin en waardoor deze satire in de eerste plaats is gemaakt.

Mss niet, ben ook niet echt op de hoogte van politiek, maar er is imo gewoon nooit een geldige reden om zo'n marginale, aapachtige, gewoon humor die totaal geen niveau heeft te gaan maken. Enkel en alleen daarom verdient die gast het om even te moeten onderduiken en tot bezinning te komen. Heb trouwens niks met Erdogan, maar kan er perfect inkomen dat als je iemand op zo'n manier ziet spotten met jou, en het ligt in je macht om daar iets aan te doen, verontschuldigingen te eisen of wat dan ook, je dat dan ook zeker doet, enkel en alleen omwille van het fatsoen, een soort plichtsbesef tegenover een hoger menselijk ideaal.
 
Nou ja, het vtmnieuws zegt da ze de weg voor vervolging openstellen. Nou, daar stopt de EU dan. Dit is het moment waar we Verlichtingswaarden op de hoop gooien voor een goed akkoord met een Islamist.
 
Nou ja, het vtmnieuws zegt da ze de weg voor vervolging openstellen. Nou, daar stopt de EU dan. Dit is het moment waar we Verlichtingswaarden op de hoop gooien voor een goed akkoord met een Islamist.

plz go
 
Nou, ik kan me wel vinden in Corleonés opmerking dat het van satire weinig weg had. Deze meneer verwoord het wat mij betreft prima in de eerste twee alinea's:

http://www.metronieuws.nl/columns/2016/04/krampachtig-grensoverschrijdend

Idd, ben het wel met hem eens. Als we niet willen dat de maatschappij verder verloedert moeten we dit soort humor tegengaan ipv van tolereren, toelaten. Dergelijke humor, vorm van satire is het resultaat van een zieke samenleving, het toont aan hoe verdorven de huidige maatschappij is.
 
Als we niet willen dat de maatschappij verder verloedert moeten we dit soort humor tegengaan ipv van tolereren, toelaten. Dergelijke humor, vorm van satire is het resultaat van een zieke samenleving, het toont aan hoe verdorven de huidige maatschappij is.
Dit meen je serieus? Vrijheid van meningsuiting tegengaan en inperken opdat de samenleving niet verder zal verloederen? Omgekeerde wereld dit.
 
Idd, ben het wel met hem eens. Als we niet willen dat de maatschappij verder verloedert moeten we dit soort humor tegengaan ipv van tolereren, toelaten. Dergelijke humor, vorm van satire is het resultaat van een zieke samenleving, het toont aan hoe verdorven de huidige maatschappij is.

In Turkije zou je een zwerver zijn.
 
Moslims kunnen niet functioneren zonder dictators. Kijk naar het huidige Syrië en Irak.
Dat is niet helemaal waar, kijk maar naar Libië.






...o wacht.
 
Idd, ben het wel met hem eens. Als we niet willen dat de maatschappij verder verloedert moeten we dit soort humor tegengaan ipv van tolereren, toelaten. Dergelijke humor, vorm van satire is het resultaat van een zieke samenleving, het toont aan hoe verdorven de huidige maatschappij is.
Uitkeringstrekkers die te lui zijn om te werken zijn ook het resultaat van een zieke samenleving.
 
Back
Naar boven