Fitness Seller

Turkse tv schrapt Winnie de Poeh om Knorretje

Bezoekers in dit topic

Indd.
Die met een grote sjnor zijn het lekkerst
 
Lol :D
Tis maar net wat je leuk vind Wouter;)
 
haha ja dat vind ik wel aardig mikki :D
of heb je soms een beter alternatief?!
 
ja blonde meisjes met blauwe ogen ZONDER snor:D
rond de 175 vrij slank..... :p
 
axestream zei:
Nee, de gekken zijn mensen die bijna 3000 kilometer van Turkije af wonen en zich er druk om maken. Jullie moeten eens een tijdje in het buitenland gaan wonen en dan eens opletten hoe vaak er bizarre berichten over Europa in de media verschijnen, vaak ook Nederland in het bijzonder.

De meesten hebben nog niet eens het huis van hun ouders verlaten.. laat staan het land :D
 
Mikki zei:
ja blonde meisjes met blauwe ogen ZONDER snor:D
rond de 175 vrij slank..... :p
ja maar die komen nooit naar Groningen toe ;)

maar goed, ik zal dr eens over nadenken onder het genot van een broodje kebab ;)
 
Ontopic: titel van deze thread lijkt mij ietwat voorbarig daar ik vernomen heb dat dit bericht in alle toonaarden ontkent wordt en zodoende winnie en zijn maten niets meer in de weg lijkt te staan naar een succesvolle carrière op de turkse beeldbuis.
 
boogie zei:
ja maar die komen nooit naar Groningen toe ;)

maar goed, ik zal dr eens over nadenken onder het genot van een broodje kebab ;)

ga liever naar mc donalds:p
 
Turkse media berichtten gisteren nog dat TRT had overwogen om Knorretje, het beste vriendje van Poeh, uit de serie te knippen.
Een aantal personages uit Winnie the Pooh:
Pooh is enorm verslaafd (al is het aan honing)
Knorretje is een mietje
Teigetje heeft of ADHD of zit aan de oppeppende middelen
Eyoor is manisch-depressief
Knijn heeft smetvrees en lijkt ook nog een borderliner te zijn
Graver heeft een spraakgebrek, werkt "ondergronds" en zit dagenlang in een bruin gat te wroeten

Dat er een varkentje in meespeelt, lijkt me inderdaad het grootste bezwaar! :rolleyes:
 
anders kom jij eens ff hier
 
Absoluut zou er NOOIT een EU lidmaatschap aan dit land verstrekt moeten worden! Het idee over onderhandeling had al naar de prullenbak verwezen moeten worden.
 
Las vandaag in de krant dat het varkentje blijft bij winnieh de pooh in turkije.
 
Marky zei:
Absoluut zou er NOOIT een EU lidmaatschap aan dit land verstrekt moeten worden! Het idee over onderhandeling had al naar de prullenbak verwezen moeten worden.

Ik snap je wel 'Marky', ik kan me voorstellen hoe bang iemand voor Turken moet zijn als diegene van een spinnetje al zijn papa gaat roepen. Misschien zou het beter zijn als je de volgende keer de hele thread leest.
 
Back
Naar boven