MuscleMeat

tussendoortjes

AnverzMuscle

Advanced Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m87
Aangezien ik op school zit is het moeilijk om op tijdstippen als 10u en 15u een deftig en voedzame maaltijd naar binnen werken. Ze hebben mij protein bars aangeraden maar lijkt me iets te prijzig en weinig variabel. Wat is de beste oplossing in dit geval. Boterhammen met kipfilet zijn eventueel wel een optie maar ben er niet weg van.

Mvg

Boterhammen met tonijn dan.

+1

of wat je dan ook maar graag op brood wil hebben.

Je zou een langzaam werkende shake kunnen maken.
Of yoghurt met muesli
Of een bak kwark
Of een salade meenemen

Of je eet gewoon niet om 10 en 15 uur.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, maar ik doelde eigenlijk op alternatieven voor boterhammen. Ik dacht mss aan een koude pastasalade?

Zijn er manieren om (vanuit het buitenland) voor een zacht prijsje degelijke EIWITrepen te bestellen? Hiermee bedoel ik 20-40 gr eiwitten en zeker niet meer carbs dan eiwitten?

Mvg

rijst met kip, gwn koud meenemen (of vlak voor school opwaren, in een bakje goed afsluiten en om 10uur eten, dan is het mss nog beetje warm)
je kan eigenlijk alles gwn koud eten, gwn hele maaltijden mee naar school in een bakje..
of lekkere salades maken zoals je zelf al zegt, gwn pasta salade, heel simpel en kan je hoop varieren, pleur er een hoop groente in en wat kip of vis of gehakt ofzo

Je kan denken aan:
- Havermout Pannenkoeken
- Proteine repen
- Pasta met tonijn o.i.d.
Dit is allemaal van tevoren te maken en koud te eten.

Zelf proteine repen maken met havermout. In het recepten subforum kan je genoeg info daar over vinden

Terug
Naar boven