AndroidHealthClinic

Sticky TV Gids

Volgens mij staat er op netflix ook een niet onaardige film over de opkomst van McDonalds. Speelt Michael Keaton o.a. in mee.

Sint

Nu op Veronica

Minstens even geniaal als die Finse Santa film.

Rare Exports

Laatst bewerkt:
Echt een d*ck Maas productie

Eindelijk hoor je die Escha eens praten ipv gemaakt mee te lachen met de grapjes van de mannen van vi.

Eindelijk hoor je die Escha eens praten ipv gemaakt mee te lachen met de grapjes van de mannen van vi.
Lol, niet eens in de gaten.

Had die film over Fox bij de NPO ook wel willen zien.

Peter R komt ook een stuk sympathieker over als ie gepassioneerd over z'n vak praat in plaats van als ie gevraagd wordt als zuigertje.

Nu natuurlijk naar de Sint bij Paul de Leeuw kijken op RTL4.

Top 2000 quiz net geweest op NPO 3. Elke zondag . :D

Nu natuurlijk naar de Sint bij Paul de Leeuw kijken op RTL4.
Je had beter op NPO 3Het Beste van 50 jaar Toppop en The Untold Stories of op SBS6 de Top 4000 quiz kunnen kijken.

Heerlijk avondje op NPO 1 eerder die avond was wel oke, maar niet heel boeiend. Had ook zo op de commerciële kunnen komen.

Geubels nu op RTL4

Je had beter op NPO 3Het Beste van 50 jaar Toppop en The Untold Stories of op SBS6 de Top 4000 quiz kunnen kijken.

Heerlijk avondje op NPO 1 eerder die avond was wel oke, maar niet heel boeiend. Had ook zo op de commerciële kunnen komen.
Hoewel het dit jaar wat tegenviel (corona, gasten niet in de studio) is mijn voorkeur wellicht anders dan die van jou.

• Like
Waarderingen: BB_
Hoewel het dit jaar wat tegenviel (corona, gasten niet in de studio) is mijn voorkeur wellicht anders dan die van jou.
Zou kunnen . Ik heb ook maar 3 minuten van Paul gekeken en zag toen wat tokkies dus ik oordeelde erg snel. Ik moet zeggen dat bet voor mij ook zeer uitzonderlijk was SBS te kijken (het was dat m'n pa me tipte), ik.heb normaal echt helemaal niks met de commerciële.

Ik zei het omdat ik juist dacht dat jij het wel zou waarderen en dacht dat het wellicht leuk zou vinden, misschien verkeerd ingeschat.:p

Formule 1 ook wel terugkijken waard. Top 2000 The Untold Stories moet ik ook nog even zien, altijd van wel aardig niveau.

RTL 4 vind ik erg achteruit gegaan de laatste 10 /15 jaar

• Like
Waarderingen: BB_
Linda de Mol met r neplach en die standaard rtl 4 coryfeeën die je constant in slappe quizjes ziet.

Vroeger was RTL4 fantastisch met de surpriseshow, doet ie t of doet ie t niet honeymoonquiz, (oude) wie ben ik, jambers, vrouwenvleugel,, goede films en John Bernard.

Na het Erland en van der Voorst sausje is het echt verschrikkelijk.

Oh ja screenshots van lachend publiek vind ik ook zo afgrijselijk net alsof dat aanstekelijk is.

Groet Angela de Jong

Terug
Naar boven