- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind deze zo geweldig, niet een beetje over the top, maar immens!
Lol, niet eens in de gaten.Eindelijk hoor je die Escha eens praten ipv gemaakt mee te lachen met de grapjes van de mannen van vi.
Je had beter op NPO 3Het Beste van 50 jaar Toppop en The Untold Stories of op SBS6 de Top 4000 quiz kunnen kijken.Nu natuurlijk naar de Sint bij Paul de Leeuw kijken op RTL4.
Kijk 'm ook, ik vind hem wel vermakelijk. Maar is dit nu een oude show?

Hoewel het dit jaar wat tegenviel (corona, gasten niet in de studio) is mijn voorkeur wellicht anders dan die van jou.Je had beter op NPO 3Het Beste van 50 jaar Toppop en The Untold Stories of op SBS6 de Top 4000 quiz kunnen kijken.
Heerlijk avondje op NPO 1 eerder die avond was wel oke, maar niet heel boeiend. Had ook zo op de commerciële kunnen komen.
ja is oud iddKijk 'm ook, ik vind hem wel vermakelijk. Maar is dit nu een oude show?![]()
Zou kunnen . Ik heb ook maar 3 minuten van Paul gekeken en zag toen wat tokkies dus ik oordeelde erg snel. Ik moet zeggen dat bet voor mij ook zeer uitzonderlijk was SBS te kijken (het was dat m'n pa me tipte), ik.heb normaal echt helemaal niks met de commerciële.Hoewel het dit jaar wat tegenviel (corona, gasten niet in de studio) is mijn voorkeur wellicht anders dan die van jou.

,2017Kijk 'm ook, ik vind hem wel vermakelijk. Maar is dit nu een oude show?![]()
Jinek is eigenlijk zo'n beetje het enige dat ik nog weleens zie (of dat Beau wat er nu komt).RTL 4 vind ik erg achteruit gegaan de laatste 10 /15 jaar