mrc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.769
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
severance is goed maar vaagNaar aanleiding van je post de eerste aflevering gekeken.![]()

Waar gezien?"Bring Her Back" voor t eerst dat hardop ik in een film gadverdamme zeg 😆
Stremio werkt ook goed.
Is een app. Dan moet je alle add ons aanzetten en tada, klaar. Dan is t klikken en kijken.@apfelstrudel dat is niet gewoon klik en kijk of wel?
Subservience?
Jammer is dat. Heb het nog niet aangedurfd.Gisteren de nieuwe jurrasic world gekeken.
Vind alle films wel goed maar deze is zo slecht. Veel scenes lijken op die uit eerdere films. Sommige echt letterlijk een kopie in een ander jasje.
Zelfs sommige beelden van de dinos waren zo overduidelijk nep dat ik dacht dat de nieuwe sharknado 7 aan het kijken was.
Al met al mischien een 5/10
Had mijn vrouw gevraagd om iptv in de gaten te houden. Wou de film erg graag zien. Maar de teleurstelling was erg groot
Haha met de D-Rex🤣Gisteren de nieuwe jurrasic world gekeken.
Vind alle films wel goed maar deze is zo slecht. Veel scenes lijken op die uit eerdere films. Sommige echt letterlijk een kopie in een ander jasje.
Zelfs sommige beelden van de dinos waren zo overduidelijk nep dat ik dacht dat de nieuwe sharknado 7 aan het kijken was.
Ben er met mn zoon naar toe gegaan paar weken geleden en wij vonden m wel tof. lekker snackie tussen door.Gisteren de nieuwe jurrasic world gekeken.