AndroidHealthClinic

Sticky TV Gids

Snatch om 20:30 op RTL7.

Snatch > alle andere komedie/gangsterfilms! Zelfs Pulp Fiction ja! :mad:

Do you know what "nemesis" means?

Discovery channel :'On the run' . Nu op TV.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog niet vanavond maar morgen op tv, mijn alltime favorite movie: Forrest Gump! :D

Forrest Gump, koeliejoelie die film wil ik al jaren zien! tnx bro voor het plaatsen! ;)

The Shawshank Redemption om 20.30 op rtl 4.

Falling Down om 20.30 op net 5.

Basic instinct om 22.45 op net 5.

21.00 Harold an kumar escape from quantanamo bay

Morgen The Jacket om 22:00 uur op rtl5

the jacket is interessante film...wel beetje deprimerend :P

ik steun geen fraude locacola

Dodgeball = Geniale shit.

Nu op SBS dus: Forrest Gump. DE shit! :bow2:

Nu op Animal Planet : 'Wild Europe" ,prachtige serie over Europa.

oke, wat maakt Donnie Darko nou zo goed?

ik heb hem net weer gekeken (op rtl7) en ben er nog niet achter.. op het einde heb ik het idee dat ik voor jan lul heb zitten kijken... had ik de eerste keer ook maar toen keer ik in een andere staat dus ik wilde em een goeie 2e kans geven..

wat maakt deze film zo goed volgens iedereen?

ik heb hem net weer gekeken (op rtl7) en ben er nog niet achter.. op het einde heb ik het idee dat ik voor jan lul heb zitten kijken... had ik de eerste keer ook maar toen keer ik in een andere staat dus ik wilde em een goeie 2e kans geven..

Is in het filmtopic al vaker over gediscussieerd. Oa hier, anders ff de search-in-topic gebruiken.

Ik hou er wel van, kan niet goed uitleggen waarom. Maar het is tenminste niet zo'n standaard voorspelbare film.

Terug
Naar boven