AndroidHealthClinic

Sticky TV Gids

Net naar " Over The Hedge " gekeken... Nu naar " U.S. Marshals " met Tommy Lee Jones, Robert Downey Jr en Wesley Snipes.

Ongetwijfeld... Word gek van al die programma's die gaan over 'een-kamer-ombouwen-in-twee-dagen-met-zo-weinig-mogelijk-geld !! HATE IT !!

begin ik zelfs niet over... dat opgeblazen vishoofd !!

Zou wel gerust daar geweest willen zijn wanneer ze alle vrouwen in haar zaal een auto gaf

begin ik zelfs niet over... dat opgeblazen vishoofd !!

Zou wel gerust daar geweest willen zijn wanneer ze alle vrouwen in haar zaal een auto gaf

als je zo je populariteit moet "kopen"

en al die oooooh en aaaaahs altijd he...

overacting mensen, overacting!!!

dat vooral , idd ! die overacting !! Achter de camera's staan er mensen met bordjes " applaus " , "lachen"... En idd, TE emo, TE echt-oprecht-geinteresseerd....

Fur TV:D

Maar is net afgelopen.

heb er iets van gelezen...

is het goed?

Ik vind het echt lache jah. Ik heb tot nu toe 2 afleveringen gezien en kon niet ophouden met lache. Het is heel droog en domme humor hoor, maar op de een of andere manier is het echt heel tof. Kijk een keertje zou ik zeggen;)

Vanavond op 2BE om 21u10 de serie: HOUSE M.D.
House-Cast-house-md-35149_1152_864.jpg

Ik vind het echt een topserie, ook het enigste wat ik nog echt volg op de tv.

vanavond: The three burials of Melquiades Estrada

aanrader?

21.40: CSI Miami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mr eerst...19.45 : Las Vegas
20.40: Navy NCIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yihaaaaaaaaaaaa.....
en om 22.30: Life !

O yeah baby... :p

vanavond op vt4, 23.30

Scarface

Al Pacino met zen neus in de jejo, jwt

vanavonv iets deftig op tv in belgië mensen?

Gene vette vanavond, wel kijk ik uit naar morgen.

Zaterdag 27/sep om 20u45 op VT4

V for Vendetta
http://www.youtube.com/watch?v=8XKa8VE7ILI

Ik heb hem al eens gezien en vond hem echt de max, en bekijk hem dus nog een keer.

Terug
Naar boven