Fitness Seller

Sticky TV Gids

Piranha

Vanavond 22:30 op Veronica!

Paul Grogan (Katt) helpt detective Maggie McNamara (Alexandra Paul) twee tieners te vinden. Hun pad leidt hen naar een geheime legerbasis waar ze piranha's kweken die alleen maar in schoon water kunnen overleven.

Schijnt een flopper te wezen, lache. :)
Ik heb die film al eens voor een stuk gezien ,na 20 minuten heb ik het maar op iets anders gezet. Zag er gewoon te fake uit om verder te blijven kijken.:rolleyes::roflol:

"oude" films worden zelden uitgezonden op commerciele zenders.

Carlito's way is anders wel alweer 3x voorbij gekomen sinds de laatste keer dat ik scarface gezien heb, Nederland is steeds meer aan censuur onderworpen, net zoals de erotiek films die vroeger om 23uur op rtl5 verschenen van de tv gebonjoured zijn. Wij worden steeds meer betutteld:mad:

Er is nu een Belgische sprinter bij Holland Sport op NL3 aan het vertellen over zijn AAS gebruik. Hij legt het wel netjes en duidelijk uit. Hij had ook Gyno.

Er is nu een Belgische sprinter bij Holland Sport op NL3 aan het vertellen over zijn AAS gebruik. Hij legt het wel netjes en duidelijk uit. Hij had ook Gyno.

staat ook een gans artikelvan hem in de humo van deze week... nu ja, vorige week

nu ook top gear op canvas :D

nog iets boeied op tv dan vanavond? :D

edit 0.00 tot 0.55 terminator : the Sarah Conner Cronicels op vt 4

K1 op eurosport;)

maar eerst om 22:50 op 2 be: californication :D

heb geen net1 :(

ben nu ook K1 (fight club) aant kijken bruut wel :D

nu op ngc: america's hardest prisons

hm ff kijken, meestal is het weer eens wat er 2 weken gelede ookal was maarja :D

buiten de 2 wekelijkse voetbal (:rolleyes:) niets, maar dan ook niets te zien op tv :(

i hate voetbal :(

edit: vt4 om 0.55; My own private idaho 1991, Keanu reeves en River Phoenix

Laatst bewerkt:
vtm: married with children :D

Eurosport!

Sterke man competitie;)

Terug
Naar boven