XXL Nutrition

TV Gids

Bezoekers in dit topic

I don't think I can say biatch. —Louis Theroux
 
Sensueel eten...

proxy.php?image=http%3A%2F%2Freplygif.net%2Fi%2F781.gif
 
Ken haar niet.
 
Surviving the Game (1994)
30 november 2018, 22:35 - 00:35 uurSBS 9
THRILLER

Zwerver Mason wil een einde aan zijn leven maken wanneer twee van zijn beste vrienden sterven. Een sociaal werker weet dit net op tijd te voorkomen, en biedt hem een goedbetaalde baan aan. Mason accepteert het aanbod om als gids te werken voor te een groep zakenlui die in de Rocky Mountains eens op iets speciaals willen jagen. Alleen realiseert hij zich niet dat hij hun prooi is.


Regisseur: Ernest R. Dickerson
Scenario schrijver: Eric Bernt
Componist: Gregg Barbanell, Felipe Borrero, Harry Cohen, David Farmer, Terry Fiyalko
Acteurs: Rutger Hauer, Ice-T , Gary Busey, Charles S. Dutton, F. Murray Abraham


Wow, kijk die actors :eek:
 
Zou Hauer ooit nee zeggen tegen een rol?
 
Surviving the Game (1994)
30 november 2018, 22:35 - 00:35 uurSBS 9
THRILLER

Zwerver Mason wil een einde aan zijn leven maken wanneer twee van zijn beste vrienden sterven. Een sociaal werker weet dit net op tijd te voorkomen, en biedt hem een goedbetaalde baan aan. Mason accepteert het aanbod om als gids te werken voor te een groep zakenlui die in de Rocky Mountains eens op iets speciaals willen jagen. Alleen realiseert hij zich niet dat hij hun prooi is.


Regisseur: Ernest R. Dickerson
Scenario schrijver: Eric Bernt
Componist: Gregg Barbanell, Felipe Borrero, Harry Cohen, David Farmer, Terry Fiyalko
Acteurs: Rutger Hauer, Ice-T , Gary Busey, Charles S. Dutton, F. Murray Abraham


Wow, kijk die actors :eek:
Slechts een 6,2 op IMDB, beneden de 7 is allemaal bagger.
 
Fantastische film! Ik zit er heeeelemaal in!
 
Laatst bewerkt:
Dat Shawshank Redemption op nr 1 staat met een 9 nog wat zegt volgens mij al genoeg over internet movie database
 
Amerikanen houden nu eenmaal van melodrama. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die hele Spielberg school.
 
Zo zat ik te kijken:

giphy.gif
 
Kirk is de last man standing. De rest is onzin. Hij is de laatste man van dat statuur die overblijft.

Alleen jammer van dat uniform.

:trollfacex:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven