Fitness Seller

Sticky TV Gids

Nou ik val op mannen, dus lekkerding kan ik echt mn mond niet uit krijgen (bij wijze van) Maar ze is echt niet lelijk (had het topic gelezen), ze heeft lief gezichtje, zingen doet ze ook niet slecht.

Jeetje Ciko, wat heb je weer een (nieuwe) flinke partij mooie billen in je avatar, hahaha. Hoezo jaloers :D

Wie weet is dat zijn vriendin... Zoals bij mij.
Kan zijn hé !! Alhoewel ik het betwijfel... :rolleyes:

Nou ik val op mannen, dus lekkerding kan ik echt mn mond niet uit krijgen (bij wijze van) Maar ze is echt niet lelijk (had het topic gelezen), ze heeft lief gezichtje, zingen doet ze ook niet slecht.

Jeetje Ciko, wat heb je weer een (nieuwe) flinke partij mooie billen in je avatar, hahaha. Hoezo jaloers :D

ja ik ben gek op charlene jammer dat ze niet gevuld is net als nathalie jammieeeeeeeeeee

Nou ik moet gewoon normaal minder vreten en meer sqatten, maar daarom zit ik hier :D:D ik wil ook zón kont! Heel veel info voor mooie gevormde billen heb ik gevonden. En jij met je avatars motiveert me, haha ;)

ach je kan me alles vragen hoor marjolein ik wee veel van big asses

als je wil kan je ook mijn big ass club joinen

op tv1 is't The Game !! Nog een goed filmke !!
Maar ga me nog vlug een douchke nemen en nog een danske gaan zetten !

the transporter om half 9 op rlt 7

vet film

daarna robocop

Vanavond bart82 euh ik bedoel American Psycho om 22:30 op RTL 8.

22:00 @ NGC - Dino Autopsy

er is niet zolang geleden een dino gevonden, correct me if I'm wrong, in Amerika het bijzondere was dat bij dat beest nog weefsel intact was, en die gaan ze nu dus bestuderen, als ik het goed heb, geluid staat uit van m'n tv, zag het toevallig toen ik aan het zappen was tijdens de reclame.

Terug
Naar boven