- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak anders een topic aan met een poll waarin je alle leden vraagt of ze het een goed idee vinden.
Haha maar het is dan ook echt een D66 truus ook eMaak anders een topic aan met een poll waarin je alle leden vraagt of ze het een goed idee vinden.
En als de meerderheid dan 'nee' stemt, geef je ze gewoon allemaal de vinger en doe je het alsnog.
Of niet dan, @Kathlinoo ?
Geen idee waar je op doelt.Maak anders een topic aan met een poll waarin je alle leden vraagt of ze het een goed idee vinden.
En als de meerderheid dan 'nee' stemt, geef je ze gewoon allemaal de vinger en doe je het alsnog.
Of niet dan, @Kathlinoo ?
Die Discord waar je een topic voor aanmaakte om te peilen of het iets was voor het forum, waar vervolgens 18 tegen 5 mensen NEE stemden, waarna je alsnog die discord aanmaakte.
Haha gast ze weet precies wat je bedoelt natuurlijk. GaslightingDie Discord waar je een topic voor aanmaakte om te peilen of het iets was voor het forum, waar vervolgens 18 tegen 5 mensen NEE stemden, waarna je alsnog die discord aanmaakte.

Er is toch ook helemaal geen DBB discord gekomen. Waar maak jij je überhaupt druk om?Die Discord waar je een topic voor aanmaakte om te peilen of het iets was voor het forum, waar vervolgens 18 tegen 5 mensen NEE stemden, waarna je alsnog die discord aanmaakte.
whahahahaahEr is toch ook helemaal geen DBB discord gekomen. Waar maak jij je überhaupt druk om?
O sorry, ik wist niet dat ik ook geen discord mocht beginnen met wat vrienden en kennissen buiten DBB om. Tfoe, my bad.
Een ekte ambtenaar. Het plebs vragen wat ze willen, ze bedanken voor hun mening, en dan gewoon het tegenovergestelde doen.
The first rule of DBB Discord is: you do not talk about DBB Discord. The second rule of DBB Discord is: you DO NOT talk about DBB Discord!Er is toch ook helemaal geen DBB discord gekomen. Waar maak jij je überhaupt druk om?![]()
O sorry, ik wist niet dat ik ook geen discord mocht beginnen met wat vrienden en kennissen buiten DBB om. Tfoe, my bad.
Misschien moet jij je gewoon beter informeren als je weer één of ander statement wilt maken wat nergens op slaat?Een ekte ambtenaar. Het plebs vragen wat ze willen,
The first rule of DBB Discord is: you do not talk about DBB Discord. The second rule of DBB Discord is: you DO NOT talk about DBB Discord!

Discord de simp SonsDie Discord waar je een topic voor aanmaakte om te peilen of het iets was voor het forum, waar vervolgens 18 tegen 5 mensen NEE stemden, waarna je alsnog die discord aanmaakte.
Is Gremlin daar naartoe gevlucht aangezien ze voor had gestemd?Misschien moet jij je gewoon beter informeren als je weer één of ander statement wilt maken wat nergens op slaat?
We hebben een Discord met momenteel een stuk of 40 leden en een groot deel heeft zelfs nog nooit van DBB gehoord. Aangezien DBB geen discord wou hebben we ook geen DBB Discord gemaakt. Als ik samen met wat anderen wel interesse heb in een Discord mag ik toch gewoon op Discord zitten? The f**k zeg![]()
Ze had zich al aangemeld voordat ze hier haar account liet verwijderen, geen idee of ze er nog is atm.Is Gremlin daar naartoe gevlucht aangezien ze voor had gestemd?
Waar toevallig alle dbb'ers elkaar super lief en aardig vinden.Misschien moet jij je gewoon beter informeren als je weer één of ander statement wilt maken wat nergens op slaat?
We hebben een Discord met momenteel een stuk of 40 leden en een groot deel heeft zelfs nog nooit van DBB gehoord. Aangezien DBB geen discord wou hebben we ook geen DBB Discord gemaakt. Als ik samen met wat anderen wel interesse heb in een Discord mag ik toch gewoon op Discord zitten? The f**k zeg![]()
NeeZe had zich al aangemeld voordat ze hier haar account liet verwijderen, geen idee of ze er nog is atm.
Zo toevallig vind ik dat niet.Waar toevallig alle dbb'ers elkaar super lief en aardig vinden.
Hoef jij je dus niet aan te melden TinusIs Gremlin daar naartoe gevlucht aangezien ze voor had gestemd?