MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Wilders denkt; als ik nou muteer in een D66’er, dan mag ik meedoen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Die Discord waar je een topic voor aanmaakte om te peilen of het iets was voor het forum, waar vervolgens 18 tegen 5 mensen NEE stemden, waarna je alsnog die discord aanmaakte.
Er is toch ook helemaal geen DBB discord gekomen. Waar maak jij je überhaupt druk om? :roflol:

O sorry, ik wist niet dat ik ook geen discord mocht beginnen met wat vrienden en kennissen buiten DBB om. Tfoe, my bad.

LOL :o

1705664230518.png
1705664241142.png

Haha maar het is dan ook echt een D66 truus ook e
Een ekte ambtenaar. Het plebs vragen wat ze willen, ze bedanken voor hun mening, en dan gewoon het tegenovergestelde doen.

Er is toch ook helemaal geen DBB discord gekomen. Waar maak jij je überhaupt druk om? :roflol:

O sorry, ik wist niet dat ik ook geen discord mocht beginnen met wat vrienden en kennissen buiten DBB om. Tfoe, my bad.
The first rule of DBB Discord is: you do not talk about DBB Discord. The second rule of DBB Discord is: you DO NOT talk about DBB Discord!

Die VVD stemverklaring was het seintje, dat BBB met een gerust hart tegen de wet kon gaan stemmen.

Een ekte ambtenaar. Het plebs vragen wat ze willen,
The first rule of DBB Discord is: you do not talk about DBB Discord. The second rule of DBB Discord is: you DO NOT talk about DBB Discord!
Misschien moet jij je gewoon beter informeren als je weer één of ander statement wilt maken wat nergens op slaat?

We hebben een Discord met momenteel een stuk of 40 leden en een groot deel heeft zelfs nog nooit van DBB gehoord. Aangezien DBB geen discord wou hebben we ook geen DBB Discord gemaakt. Als ik samen met wat anderen wel interesse heb in een Discord mag ik toch gewoon op Discord zitten? The f**k zeg :roflol:

Misschien moet jij je gewoon beter informeren als je weer één of ander statement wilt maken wat nergens op slaat?

We hebben een Discord met momenteel een stuk of 40 leden en een groot deel heeft zelfs nog nooit van DBB gehoord. Aangezien DBB geen discord wou hebben we ook geen DBB Discord gemaakt. Als ik samen met wat anderen wel interesse heb in een Discord mag ik toch gewoon op Discord zitten? The f**k zeg :roflol:
Is Gremlin daar naartoe gevlucht aangezien ze voor had gestemd?

Waar toevallig alle dbb'ers elkaar super lief en aardig vinden.

• Haha
Waarderingen: Xrp
Netjes dat je het bevestigd.

Terug
Naar boven