MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Wat maakt het ook uit wel of geen Discord. Mogen ze toch gewoon zelf weten?

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Tuurlijk alles lekker zelf weten maar best voor dit forum is het natuurlijk niet. Maargoed, de volwassenen zullen hier wel overblijven :D
Als niemand een nieuw forum of Discord mag starten omdat dat niet best zou zijn voor het forum, ligt dat misschien aan dat forum?
Daarbij hadden DBB'ers toch geen zin in een Discord, dus waarom zou dit überhaupt niet best zijn voor DBB? Heeft er dan toch totaal geen invloed op?

Ik ga trainen :hello:

• Like
Waarderingen: BB_
Ik doe niet aan discord maar voor mij persoonlijk zit t meer in de echokamer die dit soort topics zijn geworden en de continue boosheid of frustratie die sommige leden t.o.v. anderen lijken te voelen. Daar heb ik voor mezelf gewoon niks aan dus ja.
Ik spreek niet zo veel oud-forumleden maar ik heb wel t voorzichtige vermoeden dat dit voor meer mensen geldt.

sure
Text Stick Around GIF by Originals

Ik had me aangemelde omdat het dacht ik aangevraagd was als chatbox om het hier wat schoner te houden. Blijkbaar had ik dat verkeerd begrepen.

Ach dan zijn we in elk geval van het gezeur over het gezeur af.
Forum kan gewoon een chatbox onderin hebben

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.031
Ik doe niet aan discord maar voor mij persoonlijk zit t meer in de echokamer die dit soort topics zijn geworden en de continue boosheid of frustratie die sommige leden t.o.v. anderen lijken te voelen. Daar heb ik voor mezelf gewoon niks aan dus ja.
Ik spreek niet zo veel oud-forumleden maar ik heb wel t voorzichtige vermoeden dat dit voor meer mensen geldt.

Denk dat dit vooral de manier is waarop je bepaalde posts interpreteert en daar dan een bepaald waardeoordeel aan hangt. Maar het zal zeker een gegeven zijn, veel mensen willen liever niet geconfronteerd worden met dit soort onderwerpen. Daarom gaat alles ook zo kut :trollface:

Ik had me aangemelde omdat het dacht ik aangevraagd was als chatbox om het hier wat schoner te houden. Blijkbaar had ik dat verkeerd begrepen.

Ach dan zijn we in elk geval van het gezeur over het gezeur af.

Het is wel vrijdag, jammer hoor.

Forum kan gewoon een chatbox onderin hebben

Moet je niet willen.

Daar ontwikkel je een huid voor, dat doe je in een vrije samenleving.

whahahahahaha

Mark Rutte: Het zou kunnen dat Ernst Kuipers mij aan de telefoon verteld heeft wat zijn volgende baan is, maar ik was gelijk bezig met ‘goh er gaat er weer één weg’. Dus ik weet het niet zeker.
1705667521267.png

whahahahahaha

Mark Rutte: Het zou kunnen dat Ernst Kuipers mij aan de telefoon verteld heeft wat zijn volgende baan is, maar ik was gelijk bezig met ‘goh er gaat er weer één weg’. Dus ik weet het niet zeker.
1705667521267.png
Scherpe vragen van Merel Ek weer!

Misschien moet jij je gewoon beter informeren als je weer één of ander statement wilt maken wat nergens op slaat?

We hebben een Discord met momenteel een stuk of 40 leden en een groot deel heeft zelfs nog nooit van DBB gehoord. Aangezien DBB geen discord wou hebben we ook geen DBB Discord gemaakt. Als ik samen met wat anderen wel interesse heb in een Discord mag ik toch gewoon op Discord zitten? The f**k zeg :roflol:
1705679257220.png

Terug
Naar boven