- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ik vind het wel een baas om zelf ff te bepalen dat deze gespreksronde voorbij is en daar niet op terug te komen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel een baas om zelf ff te bepalen dat deze gespreksronde voorbij is en daar niet op terug te komen.
Haha en als een D66 dit had gedaan had je moord en brand geschreeuwd.Ik vind het wel een baas om zelf ff te bepalen dat deze gespreksronde voorbij is en daar niet op terug te komen.
Volgens mij heb jij op hem gestemd…Ik vind het wel een baas om zelf ff te bepalen dat deze gespreksronde voorbij is en daar niet op terug te komen.
Nee hoor, D66 had het proces gesaboteerd door de informateur van coke-snuiben re betichten of iemand anders de schuld gegeven. De hele reden dat de OH financiën in zwaar weer zitten komt door Kaag en de nieuwe EU begrotingsregels (zie Arno Wellens).Haha en als een D66 dit had gedaan had je moord en brand geschreeuwd.
Niet op de Verlosser zelf, slechts op één van zijn discipelen: dus het fanboy gehalte valt wel mee bij mij.
Als je de behoefte hebt om iets recht te praten wat krom is. Vooral doen.Bovendien loopt iedereen hier op hem te zeiken, dan mag ik toch wel een tegengeluid laten horen. Of is dit NU?
opiniez.com
Als Tim Hofman iemand goed kan portretteren is die persoon ver heen.Als je Tim Hofman gaat quoten op politieke thema's dan ben je wel erg diep gezonken. Doe er dan meteen een complottheorie en Godwin bij.
Tim Hofman heeft het niet (alleen) over Omtzigt en hij lult alsof hij nog nooit een formatie bewust heeft meegemaakt.Als Tim Hofman iemand goed kan portretten is die persoon ver heen.
Je zou het bijna gaan denken weet je dat. Met dat woord ‘bestaanszekerheid’ weer in de verklaring.Hij moet van zijn WEF broer met Timmerfrans regeren.
Niemand van ons heeft een formatie bewust meegemaakt. Omtzigt probeert (of probeerde) het spelletje strategisch te spelen, maar dat is een kwaliteit die in zijn geheel bij hem ontbreekt. Dat is niet erg, maar een goed politicus zou zijn eigen zwakheden moeten kennen.Tim Hofman heeft het niet (alleen) over Omtzigt en hij lult alsof hij nog nooit een formatie bewust heeft meegemaakt.
Bewust != van dichtbij.Niemand van ons heeft een formatie bewust meegemaakt. Omtzigt probeert (of probeerde) het spelletje strategisch te spelen, maar dat is een kwaliteit die in zijn geheel bij hem ontbreekt. Dat is niet erg, maar een goed politicus zou zijn eigen zwakheden moeten kennen.
Dat laatste betwijfel ik, ook bij BBB en PVV btw. Maar ja, wie was er wél capabel afgelopen kabinetten.Bewust != van dichtbij.
Er gebeuren altijd allerlei rare bewegingen rond formaties.
Ik mag hopen dat Omtzigt dit van zichzelf weet en er een goed team omheen zit.
Je haalt twee verschillende vragen door elkaar.Behoort eenvandaag daar ook bij ..?
![]()
Helft NSC-kiezers vindt het slechte zaak dat Omtzigt nu niet verder wil onderhandelen in formatie: 'Grote teleurstelling'
De helft (47 procent) van de NSC-kiezers vindt het een slechte zaak dat hun partij nu niet in een meerderheidskabinet met PVV, VVD en BBB wil stappen. Ze zij...eenvandaag.avrotros.nl