Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Jaja mooie inside job van omzigt
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.163
1707372605399.png

CDA en SGP erbij
IMG_0726.jpeg

• Haha
Waarderingen: Vonk
CDA'ers zijn een stel huichelaars. Doe maar niet.

Volgens mij zit elk volgend kabinet bij voorbaat al met enorme problemen, en ik denk dat Omtzigt zich er gewoon niet aan wilt branden. Nieuwe partij die sowieso de bietenbrug op gaat als ze mee gaat doen.

Denk dat Omtzigt zelf niet terug komt maar een discipel gaat sturen.

@Vonk kan hier wel om lachen, maar buiten de waarschuwingen uit het artikel weet hij toch wel van onze held Arno Wellens dat de begrotingsregels ook zodanig zijn veranderd dat je sommige tegenvallers niet hoeft op te nemen in je begroting, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
@Vonk kan hier wel om lachen, maar buiten de waarschuwingen uit het artikel weet hij toch wel van onze held Arno Wellens dat de begrotingsregels ook zodanig zijn veranderd dat je sommige tegenvallers niet hoeft op te nemen in je begroting, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn.
En hoe heeft dat betrekking op de staatsschuld?

En hoe heeft dat betrekking op de staatsschuld?
Er vanuit gaand dat de EU-regels ook daarvoor gelden: als je bepaalde posten niet hoeft te vermelden of afscrijvingen niet hoeft te doen*, lijkt je staatsschuld toch kleiner?

*) omdat je geen belastingambtenaren hebt om het te innen, ik noem maar een dwarsstraat.

Er vanuit gaand dat de EU-regels ook daarvoor gelden: als je bepaalde posten niet hoeft te vermelden of afscrijvingen niet hoeft te doen*, lijkt je staatsschuld toch kleiner?

*) omdat je geen belastingambtenaren hebt om het te innen, ik noem maar een dwarsstraat.
Yep, als je cijfers kan (ver)neuken kun je in het zakelijk leven alswel als in de publieke sector goud geld verdienen.

Buiten dat, alu-hoedjes houden straling tegen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.179
Die snol weet niet eens het verschil tussen neukgeluiden en snurkgeluiden. Meer hoef je toch niet te weten over een mens.

Terug
Naar boven