- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Het één sluit het ander niet uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het één sluit het ander niet uit.
Was Pietertje niet van het CDA ?
Ja
@Vonk kan hier wel om lachen, maar buiten de waarschuwingen uit het artikel weet hij toch wel van onze held Arno Wellens dat de begrotingsregels ook zodanig zijn veranderd dat je sommige tegenvallers niet hoeft op te nemen in je begroting, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn.![]()
Laagste staatsschuld in 15 jaar en toch schrikt Omtzigt van financiën, zo zit dat
Uit geheime stukken zou volgens Pieter Omtzigt blijken dat de overheidsfinanciën er veel slechter voorstaan dan gedacht. Dat informateur Ronald Plasterk die informatie pas dinsdag gaf, was voor de NSC-leider reden om zich terug te trekken uit de formatiegesprekken. Staat Nederland er echt zo...www.ad.nl
En hoe heeft dat betrekking op de staatsschuld?@Vonk kan hier wel om lachen, maar buiten de waarschuwingen uit het artikel weet hij toch wel van onze held Arno Wellens dat de begrotingsregels ook zodanig zijn veranderd dat je sommige tegenvallers niet hoeft op te nemen in je begroting, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn.
Er vanuit gaand dat de EU-regels ook daarvoor gelden: als je bepaalde posten niet hoeft te vermelden of afscrijvingen niet hoeft te doen*, lijkt je staatsschuld toch kleiner?
Yep, als je cijfers kan (ver)neuken kun je in het zakelijk leven alswel als in de publieke sector goud geld verdienen.Er vanuit gaand dat de EU-regels ook daarvoor gelden: als je bepaalde posten niet hoeft te vermelden of afscrijvingen niet hoeft te doen*, lijkt je staatsschuld toch kleiner?
*) omdat je geen belastingambtenaren hebt om het te innen, ik noem maar een dwarsstraat.
Ik hoop dat @harpep deze ook ff luistert mbt Halsema.
Gedaan.Ik hoop dat @harpep deze ook ff luistert mbt Halsema.
Komt vast omdat ze met een hoofddoek om in bed ligt..Die snol weet niet eens het verschil tussen neukgeluiden en snurkgeluiden. Meer hoef je toch niet te weten over een mens.