- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja echt bizar dit soort redenatie.Dus een gefaalde aanslag is eigenlijk geen aanslag?
Het is maar Baudet.. Morgen wer vrij want minderjarig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja echt bizar dit soort redenatie.Dus een gefaalde aanslag is eigenlijk geen aanslag?
Gelukkig stond er niemand met een fakkel in zijn straat..Ja echt bizar dit soort redenatie.
Bij een 'aanslag' en 'poging tot moord' had ik gewoon verwacht dat de dader dit deed met een flesje zonder onderkantDus een gefaalde aanslag is eigenlijk geen aanslag?
Ok meneer rationeelJa echt bizar dit soort redenatie.

Het downplayen van dit soort acties werkt bij mij averechts.Bij een 'aanslag' en 'poging tot moord' had ik gewoon verwacht dat de dader dit deed met een flesje zonder onderkant
Zulke acties kunnen natuurlijk niet, dat vooropgesteld. Maar gelijk zo overdreven terwijl er amper iets bekend is, werkt bij mij gewoon averrechts.
Ja, heerlijkHet downplayen van dit soort acties werkt bij mij averechts.

Nouja dader is zo debiel dat ie drukker is met z'n selfie dan met dat glas daadwerkelijk breken. Dat is het enige geluk hier. Helaas, net als in België, geen DKDB'er die die knaap gewoon een kogel door z'n taas jaagt.Bij een 'aanslag' en 'poging tot moord' had ik gewoon verwacht dat de dader dit deed met een flesje zonder onderkant
Zulke acties kunnen natuurlijk niet, dat vooropgesteld. Maar gelijk zo overdreven terwijl er amper iets bekend is, werkt bij mij gewoon averrechts.
Als die tegen de voordeur was aangevallen had een heel gezin levend kunnen verbranden.Gelukkig stond er niemand met een fakkel in zijn straat..
Als die tegen de voordeur was aangevallen had een heel gezin levend kunnen verbranden.
Ik wist niet dat Baudet ook een flinke hoofdwond had, die grote impact had op de omstanders?Dit is gewoon een aanslag natuurlijk, dat hoef je niet te bagatelliseren imo.
Al wat jurisprudentie gevonden voor poging tot doodslag: https://www.sdu.nl/content/met-krac...het-hoofd-de-slaap-levert-poging-tot-doodslag
Dit is een politieke aanslag, dat weegt mogelijk nog wel zwaarder.Ik wist niet dat Baudet ook een flinke hoofdwond had, die grote impact had op de omstanders?
Het feit dat er overal antifa-vriendjes stonden bij café en politiebureau is op z'n minst een aanwijzing dat dit niet spontaan was. Mogelijk kom je dan op poging tot moord, eventueel met een terroristisch oogmerk.Ik ben de rechter niet maar ik kan me zomaar voorstellen dat een politieke aanslag ook nogal wat impact heeft. En dat dat flesje niet kapot gaat lijkt me puur toeval / geluk.
Inderdaad. Als dit geen taakstraf wordt dan weet ik het ook niet meer.Dit is gewoon een aanslag natuurlijk, dat hoef je niet te bagatelliseren imo.
Al wat jurisprudentie gevonden voor poging tot doodslag: https://www.sdu.nl/content/met-krac...het-hoofd-de-slaap-levert-poging-tot-doodslag
En de politie wilde dus niet de legitimatie van die Antifa-gasten vragen (een journalist drong daar op aan maar kreeg nul op het rekest).Het feit dat er overal antifa-vriendjes stonden bij café en politiebureau is op z'n minst een aanwijzing dat dit niet spontaan was. Mogelijk kom je dan op poging tot moord, eventueel met een terroristisch oogmerk.