Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Dus een gefaalde aanslag is eigenlijk geen aanslag?
Bij een 'aanslag' en 'poging tot moord' had ik gewoon verwacht dat de dader dit deed met een flesje zonder onderkant :roflol:

Zulke acties kunnen natuurlijk niet, dat vooropgesteld. Maar gelijk zo overdreven terwijl er amper iets bekend is, werkt bij mij gewoon averrechts.

Bij een 'aanslag' en 'poging tot moord' had ik gewoon verwacht dat de dader dit deed met een flesje zonder onderkant :roflol:

Zulke acties kunnen natuurlijk niet, dat vooropgesteld. Maar gelijk zo overdreven terwijl er amper iets bekend is, werkt bij mij gewoon averrechts.
Het downplayen van dit soort acties werkt bij mij averechts.

Nouja dader is zo debiel dat ie drukker is met z'n selfie dan met dat glas daadwerkelijk breken. Dat is het enige geluk hier. Helaas, net als in België, geen DKDB'er die die knaap gewoon een kogel door z'n taas jaagt.

Als die tegen de voordeur was aangevallen had een heel gezin levend kunnen verbranden.
jackie-chan-confused.jpg

Ik ben de rechter niet maar ik kan me zomaar voorstellen dat een politieke aanslag ook nogal wat impact heeft. En dat dat flesje niet kapot gaat lijkt me puur toeval / geluk.

Ik ben de rechter niet maar ik kan me zomaar voorstellen dat een politieke aanslag ook nogal wat impact heeft. En dat dat flesje niet kapot gaat lijkt me puur toeval / geluk.
Het feit dat er overal antifa-vriendjes stonden bij café en politiebureau is op z'n minst een aanwijzing dat dit niet spontaan was. Mogelijk kom je dan op poging tot moord, eventueel met een terroristisch oogmerk.

Met een brandende fakkel bij Kaag in de straat staan leverde 6 maanden cel op.

Dus dit wordt..? 120 uur schoffellen?

Pa is rechter dus zal wel goed wegkomen

Het feit dat er overal antifa-vriendjes stonden bij café en politiebureau is op z'n minst een aanwijzing dat dit niet spontaan was. Mogelijk kom je dan op poging tot moord, eventueel met een terroristisch oogmerk.
En de politie wilde dus niet de legitimatie van die Antifa-gasten vragen (een journalist drong daar op aan maar kreeg nul op het rekest).

Terug
Naar boven