AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Iemand die kwaad wil - zoals waarschijnlijk in jouw link - maakt het flesje vooraf al kapot. Daar kan je meer schade mee aanrichten.

Ben toch benieuwd: wat maakt dit dan een politieke aanslag, en niet bijvoorbeeld een gefrustreerde puber die zijn emoties niet onder controle heeft?
Het zal een discussie zijn die verder in de rechtbank gevoerd mag worden maar zo op het eerste oog zou ik dit kwalificeren als een politieke aanslag ja. Het is een gewelddadige aanval op een politicus, ik weet niet wat er nog meer moet gebeuren om het zo te noemen. Verder vooral een juridische, semantische discussie die wel gevoerd kan worden maar ik denk dat belangrijker is dat je gewoon met je poten van elkaar af blijft en al helemaal van politici. Er ligt verder wel een heel duidelijk precedent van een eerdere politicus die zogenaamd 'grappige', 'ludieke' aanvallen te verwerken kreeg met taarten enzo van verwarde mensen, gefrustreerde pubers, milieugekkies, whatever en een paar weken later vlak vóór de verkiezingen met een gat in z'n kop op een parkeerterrein lag.

Het zal een discussie zijn die verder in de rechtbank gevoerd mag worden maar zo op het eerste oog zou ik dit kwalificeren als een politieke aanslag ja. Het is een gewelddadige aanval op een politicus, ik weet niet wat er nog meer moet gebeuren om het zo te noemen. Verder vooral een juridische, semantische discussie die wel gevoerd kan worden maar ik denk dat belangrijker is dat je gewoon met je poten van elkaar af blijft en al helemaal van politici. Er ligt verder wel een heel duidelijk precedent van een eerdere politicus die zogenaamd 'grappige', 'ludieke' aanvallen te verwerken kreeg met taarten enzo van verwarde mensen, gefrustreerde pubers, milieugekkies, whatever en een paar weken later vlak vóór de verkiezingen met een gat in z'n kop op een parkeerterrein lag.
Het verschil tussen iemand die zijn emoties niet onder controle heeft en een politieke aanslag zit hem in de voorbereiding. Het uitlezen van telefoon/laptop/ect kan daar antwoord op geven, dus inderdaad, volgens mij krijgen we daar pas in de rechtbank een antwoord op.
maar ik denk dat belangrijker is dat je gewoon met je poten van elkaar af blijft en al helemaal van politici.
Ja precies.

1700456276000-1700492248648.jpg

Maar de vraag die iedereen wilt weten is natuurlijk: Wat is het/de gender van die 14 jarige terrorist?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.231
Berichtgeving NPO :headbang:

Peilingwijzer: PVV sluit aan bij kopgroep, NSC zakt weg, maar veel nog in beweging​

Schermafdruk van 2023-11-21 10-18-22.png

Volgens mij hoeft Geert het toch ook niet zelf te regelen/betalen?
Geert wordt 24/7 beveiligd door de BSB van de Marechaussee en die kun je idd niet inhuren. Is daarin sowieso al een uitzondering daar politici over het algemeen door de DKDB worden beveiligd maar in het team dat verantwoordelijk was voor Geert destijds zat een lek. Was niet heel ernstig geloof ik maar genoeg om te switchen.

Verder wordt niet elke politicus 24/7 beveiligd. Wie en wanneer wel wordt bepaald door een organisatie waarvan ik niet op de naam kan komen :') maar indien die organisatie besluit dat het niet nodig is zal de politicus prive beveiliging moeten inhuren. Maar geen idee of dit gister ook het geval was uiteraard. Vind het belachelijk dat het maar oke is dat een 14 jarig rotkind, opwelling of niet, maar kan besluiten iemand neer te steken. Ook al mislukt het dan.

Terug
Naar boven