Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je woont nog gezellig bij je ouders thuis zeker of niet, Realist?

Idd, dan kan die 37 messteken verwachtenDat die mensen dat laten gebeuren kan ik niet begrijpen, ik zie al dat iemand mij ineens 3 stompen geeft![]()
Dat die mensen dat laten gebeuren kan ik niet begrijpen, ik zie al dat iemand mij ineens 3 stompen geeft![]()
Op de basisschool was ik wel een nieuwkomer met een tintje zo uit de stad overgekomen beland middenin een naar inteelt riekende dorpse gemeenschap terwijl mijn ouders er ook nog eens voor kozen om Klaasje maar op dat kleine gemoedelijke schooltje te doen in plaats van op die grote moderne waar men over het algemeen al wel het streekdialect was ontstegen.. Desalniettemin ben ik nooit echt doelwit geweest van pesterijen of zo terwijl ik toch een van de kleinste en lichtste was van de klas tot zo ongeveer het laatste schooljaar.

maar even serieus.. niemand die ooit een collega gepest heeft? ik doe eigenlijk niet anders.. ze durfen toch niet te klikken, zijn lekker bang van me![]()
Hoe pest jij je collega's dan? Bind je ze ook vast op een pallet waarna je je lul in hun gezicht drukt?
vind ik leuk....
Horrorfabriek
ohja:
' dag schat, ik ga even ontslag nemen en ander job zoeken. De rekeningen kunnen wel even wachten en we kunnen een maandje of 2 ook wel vasten'
of ik speel poepetertje met ze, moeten ze mijn poep eten![]()