MuscleMeat

Shocking News Tweede slachtoffer pesterij horrorfabriek

of ik pak hun middageten af, zeggen ze van.. euh.. ik heb toch geen honger:)

• Topic Starter Topic Starter
Onbegrijpelijk idd. Maar wie laat hem zomaar vastbinden? Soms kan je gewoon niet anders dan weerstand bieden en erop losslaan alsof je leven er van afhangt. Bij mij zouden er in elk geval doden vallen.

Echt niet, jij zou huilen als een meisje.

Niet onbegrijpelijk, eerder onbegrijpelijk dat er niemand flipt. Als dit je broer overkomt ben je toch in staat om die knakkers op te wachten met een stalen pijp en een bivak muts.

Niet onbegrijpelijk, eerder onbegrijpelijk dat er niemand flipt. Als dit je broer overkomt ben je toch in staat om die knakkers op te wachten met een stalen pijp en een bivak muts.
dus jij bent er 1 van zinloos geweld:mad:

dus jij bent er 1 van zinloos geweld:mad:

Wanneer het rechtssysteem voor jou faalt kan je kiezen of je het accepteert of dat je het recht in eigen hand neemt. Als het over iemand gaat die je bijna dag in dag uit ziet die mentaal ernstig ****ed up is geraakt door zulke gein zou ik niet aarzelen.

Onbegrijpelijk idd. Maar wie laat hem zomaar vastbinden? Soms kan je gewoon niet anders dan weerstand bieden en erop losslaan alsof je leven er van afhangt. Bij mij zouden er in elk geval doden vallen.

Ja, maar jij bent dan ook monsterrocky. Die vent die nu wordt vernedert door 20 mannen die overgeil zijn is waarschijnlijk een ventje die moeite heeft om zijn bicep apart aan te spannen. Dan wordt het een ander verhaal he:)

zag het op rtbf, maar om nu te gaan huilen voor nationale televisie :rolleyes:

zullen we een keer met zn allen skinnie vastbinden aan een ultra huge boom en hem dan gaan swaffelen totdat ie om zijn moeder gaat roepen:cool:

zullen we een keer met zn allen skinnie vastbinden aan een ultra huge boom en hem dan gaan swaffelen totdat ie om zijn moeder gaat roepen:cool:

Swaffelen? Torture dat kleine aarsje van hem liever.. Wordt nog een sport om te kijken wie het aarsje van skinnie het wijdst open kan trekken :verneder:

Als je elke dag klappen krijgt is dat wel een goeie oplossing ja.

En ik denk niet dat die baan de enige baan ter wereld is of wel?

Wat ik bedoelde 'realist' is dat je nada weet hebt van zijn achtergrond, dus 'hij zou x of y moeten doen, hur dur' opmerkingen zijn niks waard.

Terug
Naar boven